معاون فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه قم گفت: نهضتی را که امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۲ آغاز کرد، امروز پس از گذشت حدود چهل سال از پیروزی، آنچنان نفوذی در دل مردم ایجاد کرده که محبوبیت و صدای انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رسانده است.
کد خبر: ۸۹۸۸۸۶۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمد حسین زمانی در جمع مردم تربت حیدریه اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی همه ملت‌های آزادی خواه جهان اسلام و سایر ادیان الهی به دنبال رهایی از چنگال نظام سلطه هستند و ملت ایران را الگوی خود قرار داده اند.

وی تصریح کرد: نهضتی را که امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۲ آغاز کرد، امروز پس از گذشت حدود چهل سال از پیروزی، آنچنان نفوذی در دل مردم ایجاد کرده که محبوبیت و صدای انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رسانده است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه قم اضافه کرد: امروز نفوذ حوزه‌های علمیه انقلاب اسلامی باعث شده که در طول حدود چهل سال گذشته بیش از ۱۷ هزار طلبه و روحانی فارغ التحصیل شدند و بعنوان مبلغ به سایر کشور‌های دنیا اعزام می‌شوند.

زمانی خاطر نشان کرد: قدرت نفوذ تفکر انقلاب اسلامی ایران شعبه‌هایی را در دل منطقه ایجاد کرده و اسرائیلی را که همگان بعنوان قدرت منطقه‌ای و جهان می‌شناختند، یکی از شعبات این انقلاب توانست در جنگ‌های ۳۳ روزه و ۱۱ روزه آن را به زانو در آورد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه قم گفت: امروز موشک‌های انقلاب اسلامی ایران آماده یک فرمان است تا قلب رژیم غاصب صهیونیستی را مورد هدف قرار دهد.

وی بیان کرد: مردم دنیا به این نتیجه رسیدند که انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های دنیا متمایز است، زیرا تاکنون موفق بوده و تمام توطئه‌های سخت و نرم دشمن را نیز خنثی کرده است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه قم به دستاورد‌های انقلاب اسلامی اشاره و بیان داشت: استقلال ملت ایران بارزترین دستاوردی است که نصیب کشور شده و ملتی که از ابتدا فریاد نه شرقی و نه غربی را سر داده امروز همچنان بر آرمان و اهداف خود پایبند است.

وی از تشکیل حکومت دینی بعنوان دیگر شاخصه و دستاورد مهم انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: در بین ۵۷ کشور اسلامی دنیا تنها کشور و نظامی که توانسته حکومت اسلامی صددرصدی را ایجاد کند ایران است و در راس آن، ولی فقیه و مجتهد می‌باشد.

زمانی افزود: امروز ملت ایران آزادانه تمام مسئولین حکومتی خود را در راس از رهبری تا روسای سایر قوا و نمایندگان مجلس را خود انتخاب می‌کنند و تعیین کننده سرنوشت کشور هستند.

وی از مسئولان و نخبگان جامعه خواست تا دو رسالت سنگین خود یعنی حمایت و هدایتگری را پیشه و به مردم خدمت کنند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه قم درپایان گفت: این راهپیمائی با شکوه و عزتمند نشان داد که هر کس بخواهد در انقلاب اسلامی خلل و انحرافی ایجاد کند به طور حتم از ملت آگاه ایران سیلی خواهد خورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها