تیم بسکتبال شهرداری تبریز با پیروزی مقابل مهرام تهران به عنوان قهرمانی لیگ برتر باشگاه های بسکتبال کشور دست یافت.
کد خبر: ۸۹۸۸۸۷۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، پنجمین دیدار از بازی های فینال لیگ برتر بسکتبال کشور از ساعت 16:30 روز سه شنبه در سالن شهید توانای تبریز میان تیم شهرداری تبریز با مهرام تهران آغاز شد که این دیدار با برتری 85 بر 73 به سود میزبان به پایان رسید.
شاگردان مهران حاتمی در لحظات ابتدایی از حریف خود عقب افتادند اما خیلی زود توانستند نبض بازی را در دست گرفته و با اختلاف امتیازی قابل توجهی کوارتر اول را به پایان برسانند.
شهرداری تبریز موفق شد در کوارتر اول با نتیجه 27 بر 16 مهرام را شکست دهد.
در کوارتر دوم نیز شهرداری تبریز شروع بهتری داشت و توانست اختلاف امتیازی با مهمان خود را افزایش دهد؛ این کوارتر با نتیجه 22 بر 19 به نفع شهرداری تبریز به پایان رسید تا شاگردان حاتمی در نیمه نخست با برتری 49 بر 35 راهی رختکن شوند.
در کوارتر سوم تیم مهرام عملکرد بهتری داشت و توانست با بازی خوب، اختلاف امتیازی را جبران کند، این کوارتر با برتری 27 بر 16 مهرام به پایان رسید تا کار 2 تیم در کوارتر چهارم با نتیجه 65 بر 62 آغاز شود.
در کوارتر چهارم نیز شهرداری تبریز عملکرد بهتری داشت و موفق شد مهرام را با نتیجه 20 بر 11 شکست دهد تا این بازی در نهایت با برتری 85 بر 73 به سود شهرداری تبریز پایان برسد.
شهرداری تبریز با این برد و مجموع 3 پیروزی از 5 بازی، موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال شد.

ارسال نظرات