خبرگزاری بسیج: جشن تولد شهید علی حیدرلو، با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران، فرماندار ویژه شهرستان ری، شهردار منطقه۲۰، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، و خانواده شهید در دبستان دخترانه شاهد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۸۸۸۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مراسم جشن تولد شهید علی حیدرلو، از شهدای دوران دفاع مقدس همزمان با مراسم نواخته شدن زنگ سپاس با حضور نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سید احمد صفوی شهردار منطقه۲۰، حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان بنیاد شهید و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در دبستان دخترانه شاهد لاله‌ها برگزار شد.

در این مراسم همچنین زنگ سپاس در راستای طرح تکریم خانواد های معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به دست مادر شهید علی حیدرلو، نواخته شد.

نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، در این مراسم گفت: این انقلاب بدست نیامد مگر با نثار جان ارزشمند شهدا و مردم ایران امنیت خود را مرهون ایثارگری و شجاعت فرزندان این مرز و بوم هستند. وی افزود: سال گذشته با همکاری بنیاد شهید شهرستان ری با خانواده 2700 شهید شهرستان دیدار کرده ایم که دیدار با 400 خانواده شهید شهرستان توسط مسئولان آموزش و پرورش نواحی یک و دو انجام شده است.

ارسال نظرات