مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: با برنامه‌ریزی، اقتصاد مقاومتی و تکیه‌بر ظرفیت‌های داخلی می‌توانیم مشکلات را حل کنیم و می‌توان در این عرصه هم پیروز شد.
کد خبر: ۸۹۸۸۸۸۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار خسرو عروج، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران ایران امروز در یادواره شهدای حوزه مقاومت قدس که در حسینیه ثارالله سپاه بروجرد برگزار شد، گفت: پیروزی‌های انقلاب اسلامی ایران دنیا را متحیر کرده و عزت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران روزبه‌روز بیشتر می‌شود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان نقشه‌های زیادی کشیدند تا بتوانند ضربه بزنند اما به لطف خدا و با رهبری مقام معظم رهبری همه نقشه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.
وی افزود: پیشرفت روزافزون ایران اسلامی سبب متحیر شدن دشمنان شده است چراکه آن‌ها در تلاش هستند تا به اهداف خود برسند و از پیشرفت‌ها جلوگیری کنند اما ایران اسلامی روزبه‌روز باعزت و اقتدار در این مسیر حرکت می‌کند.
سردار عروج خاطرنشان کرد: پیروزی‌های پی‌درپی این کشور سبب شده تا دشمنان ناامید بوده و زمین‌گیر شوند و با اتحاد، همبستگی و ایستادگی بر سر آرمان‌های اسلام و انقلاب می‌توانیم همواره در این راه گام برداریم.
به قول وی در دوران دفاع مقدس، صدام با حمایت همه‌جانبه چندین کشور دیگر جنگ را علیه ایران آغاز کرد اما با رشادت و فداکاری جوانان این سرزمین که از امام حسین (ع) الگو گرفته بودند توانستند در برابر دشمن بایستند و در این پیروزی جوانان زیادی جان خود را تقدیم کردند و به شهادت رسیدند اما درنهایت دشمن شکست خود و جمهوری اسلامی ایران پس از 8 سال پیروز شد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به نقش شهدا در پیروزی‌های این سرزمین افزود: شهدا خود را سپر بلا کردند و در مقابل دشمنان ایستادند و به شهادت رسیدند اما اجازه ندادند ذره‌ای از این خاک به دست دشمن بیفتد و پیروزی‌های پی‌درپی در طول این سال‌ها نتیجه فداکاری شهدا است و شهدا انسان‌هایی پاک، مخلص و بهترین بندگان خدا بوده و هیچ‌چیزی را برای خود نمی‌خواستند که درنهایت درراه دفاع از اسلام، قران و وطن جان خود را تقدیم کردند.
سردار عروج اظهار داشت: حضور همه مردم درصحنه سبب شد تا این انقلاب به پیروزی برسد و باید امروز نیز نسبت به جذب همه افراد تلاش کنیم و اگر می‌خواهیم شهدا از ما راضی باشند طبق سخنان رهبری باید جذب حداکثری کنیم چراکه با اتحاد و همدلی می‌توانیم در همه عرصه‌ها موفق باشیم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی گفت: با برنامه‌ریزی، اقتصاد مقاومتی و تکیه‌بر ظرفیت‌های داخلی می‌توانیم مشکلات را حل کنیم و می‌توان در این عرصه هم پیروز شد.

 در انتها مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به ایام فاطمیه گفت: حضرت فاطمه (س) بزرگ بانویی است که الگویی برای همه است، بانویی که در اخلاق، رفتار و گفتار نمونه بوده و فرزندان خود را به‌گونه‌ای پرورش داد که هرکدام الگویی برای همه مسلمانان هستند.

وی با اشاره به اینکه کشوردرعرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بارها مورد هجمه کشورهای استکباری قرارگرفته است، گفت: توان بالای نظامی و موشکی ایران اسلامی برای قدرت‌های جهان مشهود است و هیچ کشوری توان مقابله با آن را ندارد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات