خبرهای داغ:

جشنواره ی غذایی در شهرستان شادگان

جشنواره ی غذایی با موضوع ادبیات باحضور فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی خواهران،مسئول بسیج فرهنگیان،رحیم زاده مسئول مشاوره ،جنامی معاون آموزشی اداره آموزش وپرورش وجمعی دیگراز مسئولین و معلمان باهمت وتلاش حوزه بسیج دانش آموزی خواهران در آموزشگاه عفاف شادگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۸۸۹۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛جشنواره امروز با تلاوت آیاتی چند از کلام لله مجید آغاز شد و ضمن خیر مقدم توسط سعیدی مدیر مدرسه با سخنرانی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی خواهران ادامه یافت.

نیک نژاد فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان ضمن تبریک دهه مبار فجر اظهار داشت؛حجاب یکی از مهم ترین موضوعات محوری محسوب می شودکه در کنار اعتقادی بودن،جنبه فردی ظهور و بروز اجتماعی دارد و آثار آن قابل مشاهده است.
در ادامه گفت؛امروزه که اتفاقات مختلف در حوزه اسلام گرایی و اسلام ستیزی رقم خورده «حجاب»است که در جهان به یک موضوع سیاسی اعتقادی تبدیل شده و از نشانه های مهم مسلمان بودن است و از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود؛به منظور پاسداشت اندیشه و گرامیداشت شهدا مسیر عفاف و پاکدامنی است و با ابتکار برخی از متولیان امور فرهنگی در کشور تعیین و ایجاد راه کارهای افزایش حجاب و بصیرت در این زمینه در بین مردم اسلام است.
نیک نژاد در پایان سخنانش با بیان این موضوع تاکید داشت؛فاطمه زهرا(س)عصاره همه ی فضایل اخلاقی که در دین اسلام می باشد و ما با الگو گرفتن از آن می توانیم شاهد پیشر فت های در آینده خواهیم بود و بیان داشت مهمترین وظایف در این ایام زنده نگه داشتن فرهنگ فاطمی است.

گفتنی است این جشنواره با اجرای سرود همگانی توسط دانش آموزان به پایان یافت که پس از آن دانش آموزان برتر معرفی و بیست جایزه جهت تقدیر ازآن ها از طرف اداره و فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی تعیین شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار