امام جمعه اردکان:

حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن مایه دلگرمی پیروان انقلاب اسلامی بود

امام جمعه اردکان ضمن قدردانی از موقعیت شناسی مردم در صحنه های مختلف گفت:حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن مایه دلگرمی پیروان انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۸۹۸۸۹۱۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در مجمع عمومی سالانه اقشار بسیج شهرستان ضمن تشکر از حضور حماسی و باشکوه ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: این حضور مایه دلگرمی برای پیروان انقلاب اسلامی است و موجب دلسردی دشمنان می شود. حضور مردم در صحنه های مختلف بزرگترین پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این حضور موجب دلبستگی بیشتر ما به نظام است.
وی افزود: ما بر این باور هستیم که استواری این نظام به حمایت مردم از آن است و اگر مردم حمایت نکنند چیزی از نظام باقی نخواهد ماند. وقتی مردم در صحنه باشند اگر عده ای هم بخواهند در حرکت این نظام اخلالی ایجاد کنند موج عظیم مردمی آنها را زیرپا خواهد گذاشت. حضور مردم اجازه نمی دهد که کسی بخواهد این نظام را زمین بزند.
امام جمعه اردکان اظهار داشت: امیدواریم که مسئولین ما قدر این حضور مردم را بدانند و در جهت رفع مشکلات و تنگناهای اجتماعی و معیشتی آنها گام بردارند.
ویگفت: ما اعتقاد داریم که این انقلاب با نظر لطف الهی و با ایثار و فداکاری مردم به نتیجه رسیده است به گونه ای که می توان از آن به عنوان یک اعجاز یاد کرد و اگر مردم ما در صحنه باشند این انقلاب باقی خواهد ماند.
ارسال نظرات