در کارگاه مادران پرچم داران مقابله با جنگ نرم:

نابودی حجاب و شخصیت زن ایرانی؛ تلاش دشمن در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای

به منظور آگاه سازی در خصوص مقابله با جنگ نرم دشمن؛ کارگاه مادران پرچم داران مقابله با جنگ نرم پایگاه شهدا از ناحیه روح الله یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۸۹۱۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ در این کارگاه " مرادقلی" مسئول فرهنگی سازمان بسیج خواهران در مورد اهمیت خانواده و تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی صحبت کرد.
وی در این جلسه گفت: فضای مجازی و ماهواره از ابزار‌های مهم برای اجرایی شدن برنامه‌های تهاجم فرهنگی دشمن است، امروز دشمنان از طریق جنگ فرهنگی درصدد تحقق اهداف خود هستند.
وی افزود: وقتی دشمنان تلاش‌های خود را در جنگ سخت بی نتیجه دیدند، با ابزار ماهواره و فضای مجازی که جنگ در داخل خانه‌ها و افکار هر خانواده ایرانی است به مصاف ملت ایران آمده اند.

مراد قلی ترویج بی بند و باری و بی غیرتی در مردان و زنان ایرانی را از دیگر اهداف پنهانی ماهواره عنوان کرد و اظهار داشت: ماهواره و جنگ نرم فرهنگی تلاش می‌کنند که ارزش‌های جامعه اسلامی را بی ارزش جلوه می‌دهد.
وی ادامه داد: ماهواره ابزار جنگ نرم و عملیات روانی دشمن علیه ملت ایران است که از طریق آن مبارزه همه جانبه خود بر ضد دین، اعتقادات مذهبی و ارزش‌های اخلاقی به ویژه ارزش قشر زنان و دختران و نسل جوان را نشانه گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: نقش زنان را در تربیت و تأثیر گذاری بر نظام خانواده و به دنبال آن جامعه بسیار مهم دانست و در صورتی که زنان نقش تربیتی خود را به خوبی ایفا کنند جامعه نیز به سمت اصلاح و تعالی پیش خواهد رفت.

وی بیان کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی تلاش می‌کنند با نابودی حجاب و شخصیت زن ایرانی که نقش محوری در تربیت احاد جامعه دارد، خانواده‌ها را فروپاشیده و نسلی بی بند و بار را برای آینده پرورش دهند.
ارسال نظرات