نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب فعالیت آزادانه مداهب بویژه اهل سنت در کشور است
کد خبر: ۸۹۸۸۹۴۸
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده در حاشیه افتتاح بیمارستان صحرایی در منطقه گشت سراوان در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: خداوند را شاکریم به واسطه نعمت‌هایی که به ما ارزانی داشته و همزمان با جشن‌های پیروزی انقلاب کنگره ملی شهدای استان نیز برگزار شد.
 
وی افزود: یکی از ویژگی‌های برجسته کنگره ملی شهداء دیدار دست اندرکاران کنگره با مقام معظم رهبری و ایراد سخن از سوی ایشان خطاب به مردم استان می‌باشد.


وی با اشاره به ابراز محبت مقام معطم رهبری(مد ظله)نسبت به مردم استان تصریح کرد:ایشان در بیاناتشان به وحدت میان مردم استان اشاره کردند و این سخن نشاندهنده توجه ایشان به اقوام و مذاهب مختلف در کشور است.

وی ادامه داد: به برکت انقلاب مساجد و مکاتب دینی در کشور افزایش یافت و در این راستا در استان ۱۸ میعادگاه اهل سنت ایجاد شده است.همچنین  در استان ۲۰۰ مدرسه دینی وجود دارد درحالیکه این رقم قبل از انقلاب معدود و انگشت شمار بوده است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه سلمان بااشاره به اینکه این مهم نشان از  توجه انقلاب به مسائل دینی و معنوی دارد. گفت:پس از پیروزی انقلاب توجه ویژه‌ای مذاهب و همچنین  اهل سنت شده و این توجه برکات فراوانی رانصیب اهل سنت کرده است.

حجت الاسلام طهرانی زاده افزود: پیشرفت‌های مختلفی که در حوزه دین و مذاهب در کشور اتفاق افتاده را مدیون توجه ویژه مقام معظم رهبری(مدظله) به این حوزه هستیم.

 
ارسال نظرات