خبرهای داغ:
در بیانیه سپاه امام حسن(ع) قزوین در تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی22بهمن آمده است:

از لبیک هموطنان به ندای رهبر انقلاب تقدیر می کنیم

از حضور حماسی تک تک شما مردم شریف در لبیک به ندای مقتدای خویش حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای مدظله العالی و شرکت در راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن که موجب سرفرازی ایران اسلامی در جهان گردید تشکر می کنیم.
کد خبر: ۸۹۸۸۹۵۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سپاه امام حسن مجتبی(ع) در پی حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه ی استان قزوین در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، بیانیه تشکر به شرح زیر صادر کرد.
در بخشی از این بیانیه آمده است:
درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مؤمن و ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان قزوین که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای حماسه‌ای دیگر آفریدید.
راهپیمایی حماسی یوم‌الله ۲۲ بهمن، تجدید میثاق ملت بزرگ ایران با ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و حمایت و همراهی همه جانبه از نظام و انقلاب اسلامی است و شما با اراده بی نظیر خود، جلوه دیگری از عظمت، اقتدار و میثاق ملی را به نمایش گذاشتید.
این حرکت عظیم شما مردم عزیز دارای پیام‌های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بود و با این حماسه بزرگ ثابت کردید که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی همچون گذشته دوشادوش مردم وفادار سایر شهرهای ایران اسلامی همواره در صحنه حاضر بوده و در حفظ و صیانت از دستاوردها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاهی نخواهید کرد.
سپاه امام‌حسن مجتبی(ع) قزوین، از حضور حماسی تک تک شما مردم شریف در لبیک به ندای مقتدای خویش حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای مدظله العالی و شرکت در راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن که موجب سرفرازی ایران اسلامی در جهان گردید تشکر نموده و موفقیت همگان را در پرتو توجهات حضرت بقیةالله الاعظم امام زمان اروحنا له الفداء از درگاه خدای منان مسئلت می‌نماید.
همچنین از تمامی کسانی که در ساماندهی این شور مردمی تلاش کردند تشکر نموده و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند منان مسألت می‌نماید.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار