فرماندار بانه از تصویب ۱۸ طرح جدید اشتغالزایی در هشتمین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۸۹۵۶
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
محمد فلاحی فرماندار و رئیس کارگروه اشتغال شهرستان بانه در پایان هشتمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان که در محل فرمانداری بانه برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز در هشتمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بانه ۱۸ طرح جدید اشتغالزایی جدید که قبلا طرح‌های توجیهی آن به دبیرخانه کارگروه ارسال شده بود به تصویب اعضای کارگروه رسید.

وی با بیان اینکه این ۱۸ طرح در حوزه اعتبارات اشتغال فراگیر و روستایی هستند افزود: ۱۱ طرح در حوزه اعتبارات اشتغال روستایی و ۷ طرح دیگر مربوط به بخش اعتبارات اشتغال فراگیر است.

فلاحی تصریح کرد: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح‌ها ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است که در مجموع برای ۶۸ نفر اشتغال زایی به همراه خواهد داشت.

فرماندار بانه تصریح کرد: اعتباران اشتغال فراگیر با نرخ ۱۱ درصد به متقاضیان واگذار و اعتبارات روستایی نیز با نرخ کارمزد ۴ درصد به روستائیان مناطق مرزی اعطا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال ۱۳ میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی روستایی به تعداد ۶۸ هزار بهره بردار تخصیص یافته است که به متقاضیان دارای طرح و جویای کار اعطا می‌شود.

رئیس اداره کار بانه: تصویب ۸۷ طرح اشتغالزایی در بانه

در ادامه جلسه، حمید ساعد پناه رئیس اداره کار؛ تعاون و رفاه اجتماعی بانه هم گفت: تا کنون ۸۷ طرح اشتغال فراگیر در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بانه طی ۷ جلسه گذشته به تصویب رسیده است.

وی افزود: برای اجرای این ۸۷ طرح؛ مبلغ ۴۶ میلیارد و ۳۵۵ میلیون تومان از محل اعتبارات اشتغال فراگیر تعیین شده است که پرونده متقاضیان به بانک‌های عامل ارجاع شده است.

رئیس اداره کار؛ تعاون و رفاه اجتماعی بانه همچنین از ثبت ۶۴۴ نفر در سامانه رصد این شهرستان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: سامانه رصد تنها سامانه ثبت اشتغال در شهرستان بانه است که در یازده ماه گذشته این تعدا افراد در آن ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات