مصطفی برزگر
سرپرست نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور ایلام:
سرپرست نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور ایلام گفت: جوان ایرانی باید به خود باوری برسد تا به امثال رضایی نژاد ها تبدیل شود، اگر وابستگی باشد همان بلایی که برسر کشورهای افغانستان پاکستان و..آمده برسر ما نیز می آید.
کد خبر: ۸۹۸۸۹۶۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین عوض نژاد سرپرست نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور درمراسم افتتاحیه جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی این مرکز آموزش عالی که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، گفت: هدف از این جشنواره که پیوست فرهنگی و ورزشی دارد این است تا فضای نشاط، علمی و اخلاقی برای عزیزان حاضر ایجاد شود.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن که میفرماید: نعمتهایی که خداوند به شما عنایت کرده است بازگو کنید، اظهار داشت: بالاترین نعمت بعد از وجود اهل بیت نعمت انقلاب و ولایت فقیه است که در سال 57 توسط امام در جامعه ایران ایجاد شد که به جمهوری اسلامی رای دادند.

حجت الاسلام عوض نژاد با مقایسه پیشرفت ها و رشدی که کشور در زمان انقلاب داشته است، اشاره و بیان کرد: سرعت و قدرت رشد علمی ایران از جمله کشور های برتر است، وبه همت جوانان ایرانی و اتکا به فکر انقلاب اسلامی و سیاستمداری رهبر انقلاب، زمینه های رشد همه جانبه کشور و یکه تازی جوانان این نمرز و بوم در دنیا فراهم شده است.  

سرپرست نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور ایلام گفت: جوان ایرانی باید به خود باوری برسد تا به امثال رضایی نژاد ها تبدیل شود، اگر وابستگی باشد همان بلایی که برسر کشورهای افغانستان پاکستان و ... بود برسر ما نیز می آید.

وی با اشاره به این موضوع که هیچ کس منکرکم و کاستی ها نیست، بیان داشت: ما نمیگوییم حکومت عدل علوی ایجاد شده است، اما امام که آغاز گر نظام بود نفرمود عدل علوی ایحاد می شود، اما فرمود نظام در مسیر انقلاب مهدی موعود قرار خواهد گرفت.

 

ارسال نظرات