خبرهای داغ:
جشن انقلاب در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان در تالار اجتماعات مرکزی دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۸۹۶۲
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین در این مراسم دکتر نائینی، رئیس دانشگاه با تبریک دهه مبارک فجر بیان داشت: دهه فجر، فجر بلندگی، استقلال ، آزادگی و مردم سالاری دینی است. جشن انقلابی است که ریشه های آن با خون شهداء آبیاری شده، شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و هسته ای در راه این انقلاب خون خود را نثار کردند و گرامی می داریم یاد آنها را و درود می فرستیم بر روان پاک رهبر کبیر انقلاب.
وی افزود: تا مردم بصیر ایران هستند و در صحنه حضور دارند این انقلاب تداوم دارد، همه مردم غیور ایران با جان و دل پاسدار این انقلاب هستند که این ولایتمداری و بصیرت را در راهپیمایی امسال و بلکه باشکوه تر نشان دادند و با اتحاد و همدلی خود پاسخ دندان شکنی به استکبار جهانی دادند.
دکتر نائینی همچنین اظهار داشت: وظیفه همه ما وحدت و همدلی است و انقلاب اسلامی نیز با این اتحاد پیروز شد و باید تداوم یابد و با وحدت و همدلی بیشتر به این حرکت شتاب بیشتری بدهیم و مسلما نقش اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان در این مسیر موثر و مفید است.
در ادامه حجت الاسلام زارعی، نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه بیان داشت:هرکسی در توسعه و رسیدن اسلام به اهداف اسلام و انقلاب تلاش کند نصرت و یاری الهی برای او قطعی خواهد بود.
وی افزود: انقلاب ما آغاز عزت و کرامت بود و اکنون بعد از ۳۹ سال شاهد شکوفایی این عزت و کرامت ملت هستیم، انقلاب اسلامی ایران انقلابی است که باید به انقلاب اصلی که همانا انقلاب حضرت مهدی (عج) است متصل شود و در این میان سهم جوانان، دانشجویان و همه کسانی که در عرصه علم و فرهنگ تلاش می کنند بسیار است و این انقلاب در سایه دلاوری های نسل جوان به بالندگی می رسد.
حجت الاسلام زارعی در پایان اظهار داشت: ۲۲ بهمن امسال تماشایی بود و با مردم ایران با این حرکت شکوهمند، انقلاب را بیمه کردند و سیلی محکمی به استکبار جهانی زدند و آنها را ناامید کردند و یقینا در سایه ولادت و امامت روزبروز شاهد شکوفایی انقلاب خواهیم بود.
در ادامه دکتر عزیزی، کارشناس مسائل خانواده در خصوص نکات و تکنیک های مدیریت بیان، مدیریت رفتار و ذهن سخن گفتند.
گفتنی است این برنامه همراه با برنامه های شاد و متنوع که به شکل زنده از شبکه سراسری قزوین پخش گردید.
9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها