در پی رقابت های کاراته بانوان قهرمانی کشور در سنندج؛
رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته دختران برای کسب سهمیه حضور در مسابقات آسیایی و المپیک بوینس آیرس شامگاه روز سه شنبه 24 بهمن ماه در رده سنی جوانان در سنندج پایان یافت.
کد خبر: ۸۹۸۸۹۶۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رقابت‌های کاراته بانوان قهرمانی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان کشور، گرامیداشت دهه مبارک فجر و یادواره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان، روز سه شنبه ۲۴ بهمن در رده جوانان پیگیری شد و ۳۳۱ کاراته کا برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ و همچنین مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ ژاپن با هم به رقابت پرداختند.

در نهایت در جدول رده بندی تیمی رقابت‌های کاراته رده سنی جوانان انتخابی مسابقات آسیا ۲۰۱۸، تیم مازندران با ۲ طلا، سه نقره و یک برنز در جایگاه اول ایستاد، لرستان با یک طلا، یک نقره و ۲ برنز دوم شد و کرمانشاه با یک طلا و یک برنز عنوان سوم این رده بندی را بدست آورد.

در بخش کومیته انفرادی و در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم انتخابی مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ ژاپن، حنانه عابدیان از مازندران قهرمان شد، هستی سپهوند از لرستان بر سکوی دوم تکیه زد و یگانه رشیدی از کرمانشاه و زهرا مرادی از اردبیل، سوم مشترک را بدست آوردند.

در وزن منهای ۵۳ کیلوگرم، الهه عطایی از گیلان بر سکوی نخست ایستاد، سارا قاسم نژاد از مازندران دوم شد و رویا سلیم زاده از اصفهان و زهره نبیانی از فارس جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.

در وزن منهای ۵۹ کیلوگرم، مهدیس دوستی زاده از لرستان مقام اول را کسب کرد، صدیقه صادقی از مازندران جایگاه دوم را از آن خود کرد و مائده بردبار از فارس و نسیم خیراله پور از مازندران به طور مشترک سوم شدند.

در وزن مثبت ۵۹ کیلوگرم، نگین یزدگردی از کرمانشاه به قهرمانی رسید، سحر صالحی از مازندران دوم شد و ساحل الیاسی و عاطفه بیرانوند هر ۲ از لرستان، بر سکوی سوم قرار گرفتند.

در بخش کاتای انفرادی انتخابی مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ ژاپن، آرزو لونجی از مازندران بر سکوی اول ایستاد، محدثه والازاده از تهران مقام دوم را بدست آورد و شایسته اصغرپور و زهرا مدد پور هر ۲ از تهران، سکوی سوم مشترک را کسب کردند.

در بخش کومیته انفرادی سهمیه المپیک ۲۰۱۸ بوئنوس آیرس و در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم، تارا محمدی از کردستان قهرمان شد، یگانه رشیدی از کرمانشاه بر سکوی دوم ایستاد و هستی سپهوند از لرستان و زهرا کریمی از فارس جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن منهای ۵۳ کیلوگرم، تینا نصیری از تهران بر سکوی نخست ایستاد، فاطمه خنکدار از مازندران مقام دوم را بدست آورد و زهرا بنیانی از فارس و مهدیه عباسی از گیلان سوم شدند.

در وزن منهای ۵۹ کیلوگرم هم مائده بردبار از فارس نشان طلا گرفت، مهدیه طوسی از البرز بر سکوی دوم ایستاد و آتنا پهلوان زاده و زهرا جلیلی هر ۲ از گیلان، سوم مشترک شدند.

در وزن مثبت ۵۹ کیلوگرم، حدیثه طالبی از اصفهان قهرمان شد، شادی رفی پور از خوزستان جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و سوگند شاهیوند از کرمانشاه و عاطفه بیرانوند از لرستان، سکوی سوم را از آن خود کردند.

رقابت‌های کاراته بانوان قهرمانی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان کشور با حمایت شرکت نارین صنعت آریا کردستان در بخش کاتای انفرادی، تیمی و کومیته انفرادی برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها در قالب انتخابی تیم ملی است و کاراته کا‌ها به منظور حضور در اردو‌های تیم ملی و شرکت در پیکار‌های آسیایی نوجوانان و جوانان و بازی‌های آسیایی جاکارتا بزرگسالان به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات