54 پروژه به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در دهستان های بوالخیر شهرستان تنگستان، دهرود دشتستان و کبگان دشتی این استان کلنگ زنی و افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۸۸۹۶۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، فرمانده سپاه امام صادق (ع) در آیین افتتاح پروژه های عمرانی  در بندر خورشهاب دلوار گفت: در سال آینده دهستان های دیگری نیز در استان بوشهر به لیست محرومیّت زدایی اضافه می شود و پروژه های مختلفی در آن ها به بهره برداری می رسد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) عنوان کرد: این پروژه ها به همت قرارگاه پیشرفت استان، استانداری و دستگاه های اجرایی عملیاتی شده است.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه ها به صورت مشارکتی که پنجاه درصد با دستگاه های اجرایی و پنجاه درصد دیگر قرارگاه پیشرفت وآبادانی کشور به ثمره رساندند.

رزمجو ادامه داد: با توجه به توطئه های دشمن بر علیه انقلاب اسلامی امروز که 39 سال از عمر آن می گذرد ما شاهد شکوفایی استعدادهای درخشان این انقلاب در عرصه های مختلف به ویژه در مناطق محروم هستیم.

وی اذعان کرد: ما در قرارگاه محرومیّت زدایی و بسیج سازندگی نیز در عرصه های مختلف اقدامات بسیاری را جهت محرومیت زدایی در مناطق جنوب استان در دستور کار قرار گرفته است.

 فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به مردم داری و مردم یاری سپاه پاسداران در کشور، اظهار داشت: در کنار هزاران پروژه ای که دولت جمهوری اسلامی ایران به مردم ارائه می دهد سپاه هم به عنوان نهاد انقلابی کمک میکند بخشی از محرومیت های شهرها و دهستان ها برطرف شود.

پایان خبر/

افتتاح 54 پروژه عمرانی همزمان در سه شهرستان استان بوشهر

 افتتاح 54 پروژه عمرانی همزمان در سه شهرستان استان بوشهرافتتاح 54 پروژه عمرانی همزمان در سه شهرستان استان بوشهرافتتاح 54 پروژه عمرانی همزمان در سه شهرستان استان بوشهرافتتاح 54 پروژه عمرانی همزمان در سه شهرستان استان بوشهرافتتاح 54 پروژه عمرانی همزمان در سه شهرستان استان بوشهر

ارسال نظرات