مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد خبر داد:
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد ابا اشاره به آمادگی کامل دانشکده علوم قرآنی میبد برای استقبال از شهید گمنام، تصریح کرد: مراسم تشییع و خاک‌سپاری این شهید گمنام یک‌شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۸۸۹۷۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

به گزارش بسیج دانشجوی خبرگزاری بسیج،  علی رجبی مقدم با اشاره به اینکه دانشجویان و مسئولین دانشکده علوم قرآنی چند سالی است که پیگیر موضوع میزبانی از شهید گمنام در دانشکده هستند، تصریح کرد: به یاری خداوند و لطف شهیدان، این مهم در ایام فاطمیه امسال محقق خواهد شد و دانشکده علوم قرآنی میبد از برکات حضور یک شهید گمنام فاطمی بهره‌مند خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد با تأکید بر اینکه مراسم تشییع و خاک‌سپاری این شهید آسمانی روز یک‌شنبه، 29 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این شهید گمنام والامقام در سن 18 سالگی و در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت رسیده است.

رجبی مقدم  اضافه کرد: مراسم وداع با این شهید در حسینیه انصار بفروئیه برگزار خواهد شد و قرار بر این است که شهید گمنام از مکان سپاه قدیم تا دانشکده علوم قرآنی تشییع شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزهای صورت گرفته توسط مسئولین سپاه و دانشکده علوم قرآنی میبد و همکاری هیئت‌های مذهبی در برگزاری این مراسم، اذعان کرد: به یاری خداوند شاهد مراسم باشکوهی با حضور مردم بصیر و دین‌دار میبد و دانشجویان خواهیم بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد با بیان اینکه بعد از خاک‌سپاری این شهید گران‌قدر نیز برنامه‌های متنوع به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و پاسداشت مقام این شهید گمنام در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: بی‌تردید حضور این شهید گمنام فضای معنوی ویژه ای در این دانشکده که محور آن علوم قرآنی و دینی است ایجاد خواهد کرد و حضور این شهید فاطمی برکات فراوانی را به همراه خواهد داشت.

ارسال نظرات