آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، در اولین واکنش رسمی خود به تنش‌های اخیر با سوریه مدعی شد اکنون زمان گاز گرفتن این رژیم است.
کد خبر: ۸۹۸۹۰۰۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج به نقل از هاآرتص، «آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) اعلام کرد که این رژیم به هرگونه «اقدام تحریک‌آمیز» در مرزهای شمالی خود واکنش نشان می‌دهد و به دفاع از خود ادامه خواهد داد.

وی در اولین واکنش رسمی خود به تنش‌های اخیر رژیم صهیونیستی با سوریه حین بازدید از شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونا» در شمال اراضی اشغالی فلسطین گفت: من در چند روز اخیر صحبتی نکردم. اما هم‌اکنون زمان صحبت کردن نیست؛ بلکه زمان عمل کردن است.

وی ادامه داد: «اکنون زمان پارس کردن نیست، زمان گاز گرفتن است و ما به شدت گاز می‌گیریم!»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که تاکنون چندین بار از این منطقه بازدید کرده است به تنش های چند روز اخیر میان رژیم صهیونیستی و سوریه اشاره کرد. وی مدعی شد که اوایل این هفته یک پهپاد ایرانی از سوریه وارد بلندی‌های جولان شد و پس از آن مورد اصابت یک بالگرد اسرائیلی قرار گرفت.

در پی این اقدام، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حریم هوایی سوریه وارد شدند. در این عملیات، یک جنگنده F-16 رژیم صهیونیستی بدست ارتش سوریه ساقط شد.

زمانی که از لیبرمن پرسیده شد آیا از سیاست‌های آمریکا در قبال سوریه و لبنان خشنود هستید، وی گفت: «آمریکا منافع خود را دارد و در چارچوب آن قدم برمی‌دارد. ما دیدیم که پس از عملیات سه روز پیش در بلندی‌های جولان، آمریکا در کنار اسرائیل ایستاد و از ما حمایت کرد و ما از آنها سپاسگذاریم. ما از حمایت آمریکا از اسرائیل بسیار خشنود هستیم.»

گفتنی است بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پی ساقط شدن یک جنگنده اف-16 این رژیم به دست پدافند هوایی سوریه و تشدید تنش‌ها در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی، وزرای کابینه خود را از هرگونه اظهارنظر تحریک‌آمیز در این باره منع کرده بود.

 

ارسال نظرات