مدیر مخابرات منطقه کردستان از اجرا و افتتاح ۲ پروژه FTTH که پیشرفته‌ترین و جدیدترین تکنولوژی‌های ارتباطی دنیا است در بانه خبر داد و گفت: اجرای ۲۸ پروژه در بخش خدمات تلفن همراه و ۶ پروژه متفرقه در حوزه دکل، ساختمان و تلفن روستایی از دیگر پروژه‌هایی بوده که امسال مخابرات کردستان در بانه سرمایه‌گذاری و اجرا کرده است.
کد خبر: ۸۹۸۹۰۳۰
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آزاد حکمت اظهار داشت: در دو سال گذشته ظرفیت‌های خوبی برای توسعه شبکه فیبر نوری شهرستان بانه ایجاد شده و به همین دلیل، قابلیت اجرای شهر هوشمند را دارد.

وی گفت: در جلسه‌ای با شهرداری بانه داشتیم  قرار شد تفاهم‌نامه‌ای در راستای اجرای شهر هوشمند مابین مخابرات و شهرداری بانه تنظم و تهیه شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان توجه و تمرکز بر توسعه فیبر نوری در بانه را از سیاست‌ها و برنامه‌های پیش‌رو عنوان و تصریح کرد: امسال ۲ پروژه فیبر نوری در روستای سیویچ و ۱۲ پروژه نیز در در بخش دیتا و اینترنت شهرستان بانه اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

حکمت افزود: شرکت مخابرات استان کردستان از ابتدای امسال تا پایان دهه مبارکه فجر، ۵۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اجرا و به بهره‌برداری رسانده است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات