خبرهای داغ:
رئیس مجمع فاطمی بسیج دانش آموزی استان گلستان
فاطمه فغانی ،رئیس مجمع فاطمی استان گلستان و نائب رئیس کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی گفت :جوانانِ امروز طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از عوامل موثر و جزو ستون های انقلاب هستند
کد خبر: ۸۹۸۹۰۳۲
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، فاطمه فغانی نائب رئیس گلستانی کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی و رئیس مجمع فاطمی استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار این خبرگزاری گفت :جوانان امروز طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از عوامل موثر و جزو ستون های انقلاب هستند.

فغانی گفت :این فرموده رهبر فرزانه انقلاب کاملا هم درست است چرا که آینده انقلاب در دستان توانمند همین جوانان است که امروز در بسیاری از عرصه ها با وجود سن کم خوش درخشیدند.به همین علت هم هست که بارها در جمع های  مختلف متذکر شده ایم به سن کم ما و امثال ما توجه نکنید چرا که الگوی ما افرادی همچون شهید فهمیده و هستند که نام خود را در دنیا و تاریخ ثبت کردند.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب نیز اخیرا فرموده اند جوانان این نسل پیشتاز تر از جوانان نسل اول انقلاب هستند . ما شاهد این امر در بسیاری از عرصه ها بودیم و طبق بررسی شواهد و نتایج هرجا که کار چه در سطح کلان و چه جزئی به جوانان سپرده شد و جوان گرایی توسط نهاد ها و سازمان ها صورت گرفته نتیجه مطلوب حاصل شد .

رییس مجمع فاطمی بسیج دانش آموزی گلستان اظهار کرد : با توفیق الهی از بعد از انقلاب دیدگاه تازه ای نسبت به جوانان به وجود آمده و جوانان ما سطوح مختلف خودشان را ثابت کردند اما طبیعتا در هر کار موفقی ، موانع و مشکلاتی هم وجود دارد که عوامل داخلی زیادی در آن دست دارند اما با این حال جوانان ما چه در عرصه هسته ای یا عرصه های دیگر نظیر اقتصادی، علمی ، ورزشی، سیاسی ، ورود کردند ؛به موفقیت رسیدند و نتیجه ای چشمگیر حاصل شد حالا هر چقدر هم سایت پلمپ شده و بتن ریخته شود ، جوان ما مأیوس نخواهد شد و  مقام معظم رهبری هم تاکید کرده اند که منتظرم تا شما جوانان خود ساخته از راه برسید.

فغانی ضمن تاکید بر ضرورت وجود تشکل های دانش آموزی و دانشجویی گفت : تشکل های مختلف چه دانش آموزی و چه دانشجویی تمام تلاش خود را در جهت تحقق این امر رهبری به کار می برند تا نیروی کارآمد که امروزه توجه به آن کمرنگ شده است تحویل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدهند.

وی افزود: نسل سوم و چهارم انقلاب پای کار هستند اما هنوز در قسمت ورود به بعد کلی مشکل وجود دارد ، سنگ اندازی هایی هست که به نفع نیست و قطعا به ضرر نظام تمام خواهد شد..

نائب رئیس کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی. در پایان گفت : خواستار آن هستیم  که به جوانان اجازه کار انقلابی بدهند تا بتوانیم راهبردی تر کارها را پیش ببریم. مشکل در این عرصه بسیار زیاد است اما هنوز هم دیر نشده است و از نهاد های مختلف خواستار استفاده از ظرفیت جوانان هستیم اگر اندکی غفلت کنند یقینا جوان چاره ای جز ترک کشور ندارد و با اندکی خواب غفلت میبنیم که دیگر نیروی کارآمدی وجود ندارد و آن جاست که جامعه به دست نا اهلان خواهد افتاد . اگرچه حرف همیشه بوده است فقط خواستار عمل هستیم چون حرف خوب را همه دارند این عمل انقلابی است که آرزوی جوانان امروز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها