سید ساجد یعقوبی
توسط هلال احمر اردبیل انجام شد:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به 450 نفر گرفتار شده در برف و کولاک خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۹۰۷۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

امدادرسانی به 450 نفر گرفتار شده در برف و کولاک

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهرام غیبی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: 100 خانوار در محور خلخال – اسالم در برف و کولاک گرفتار شده بودند که نجاتگران هلال احمر به یاری آن ها شتافتند.

وی با اشاره به نیروهای به کار گرفته شده در این عملیات تصریح کرد: دو تیم عملیاتی با 8 نفر نجاتگر و با دو دستگاه خودروی آمبولانس در این عملیات امداد و نجات حضور داشتند.

غیبی با بیان اینکه چند سازمان همکار در منطقه عملیات حضور داشتند، اظهار کرد: پلیس راه و راهداری در این عملیات مشارکت داشته و عوامل جمعیت هلال احمر را تنها نگذاشتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه اطلاع رسانی به این جمعیت به صورت حضوری انجام شده بود، تصریح کرد: در این عملیات به 20 نفر از افراد گرفتار شده در برف و کولاک، اسکان اضطراری داده شده است.

امدادرساني به 1 نفر حادثه ديده جاده اي

مدیرعامل جمعيت هلال احمر استان اردبيل با بيان اينكه طي 24 ساعت گذشته به 1 نفر حادثه ديده جاده اي امدادرساني شده است، افزود: اين فرد براثر واژگونی خودرو سنگین در کیلومتر 10جاده اردبیل - سرعین دچار حادثه ديدگي شده بودند.

وي ادامه داد: در اين حادثه فرد مصدوم به صورت سرپايي درمان شده است.
غیبی تشريح كرد: در اين حادثه جمعيت هلال احمر استان اردبيل با به كارگيري 1 تيم عملياتي، 3 نفر نجاتگر، یک دستگاه آمبولانس به ياري حادثه ديده شتافتند.

ارسال نظرات