خبرهای داغ:
در صدا و سیمای مرکز قزوین صورت گرفت:
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین از پخش بیش از 12 هزار 427 دقیقه برنامه ی رادیویی، تلویزیونی و خبری در دهه فجر از شبکه قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۹۰۷۸
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: معاونت سیمای این مرکز 8 هزار و 855 دقیقه برنامه ی تولیدی و تأمینی با موضوع دهه فجر پخش نمود که ویژه برنامه های «گوهر تابان»، «ایران چهل»، «گنجینه انقلاب»، «فجر اقتصادی»، «روزی روزگاری قزوین»، «ستاره ها»، «سرودهای انقلابی» و «صبح قزوین» از مهمترین برنامه های پخش شده در این دهه بود.
آقای معصومی فر افزود: معاونت صدای مرکز قزوین هم بیش از 3 هزار و 195 دقیقه برنامه ی تولیدی و تأمینی از رادیو قزوین پخش نمود که ویژه برنامه های «رادیو انقلاب»، «زنگ انقلاب»، «گفتمان»، «نمایش کوتاه»، «نمایش فرزند بهشت»، «محل قرار»، «شنیدنی های انقلاب»، «امام مردم»، «مسابقه پیامکی» و «شکوه حضور» از مهمترین تولیدات پخش شده در ایام ا... دهه فجر بود.
وی افزود: خبر مرکز قزوین هم با تهیه، تولید و پخش بیش از 377 دقیقه خبر، گزارش خبری و تولیدی مهمترین رویدادهای دهه فجر امسال را در شبکه های استانی و سراسری منعکس نمود.
آقای معصومی فر تصریح کرد: برقراری ارتباط زنده با شبکه های رادیویی و تلویزیونی استانی و سراسری و انعکاس حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن از دیگر برنامه های صورت گرفته در شبکه قزوین بود.
1001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها