خبرهای داغ:

مردان انقلابی و سلبریتی های غیابی

امام جمعه سرپل ذهاب به احترام زلزله زدگان و مصیبت دیدگان کرمانشاه هنوز در چادر زندگی می کند اما در هیچ یک از رسانه ها بازتاب ندارد چون برای روزنامه های زرد خطر دارد.
کد خبر: ۸۹۸۹۰۸۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، امام جمعه سرپل ذهاب به احترام زلزله زدگان و مصیبت دیدگان کرمانشاه هنوز در چادر زندگی می کند اما در هیچ یک از رسانه ها بازتاب ندارد چون برای روزنامه های زرد خطر دارد.
وزیر راه با اصرار مشاوران بیش از نیم ساعت در بین مردم حاضر شده تا اعلام حضور نماید اما از تیر راس رسانه ها دور نماند.
رییس جمهور با اسکورت و ماشین ضد گلوله در میان مردم حاضر شد و به سخنرانی پرداخت اما پس از آن برد رسانه ای در این خصوص نداشت.
علی لاریجانی رییس قوه مقننه با انبوهی از نیروهای ضد شورش وارد کرمانشاه و سرپل ذهاب شد و مورد اعتراض مردم قرار گرفت.
جهانگیری معاون رییس جمهور با کفش بر فرش زلزله زدگان حاضر شد تا به مشکلات انان رسیدگی کند که تیر خبرنگاران و رسانه ها وی را مجبور به عذر خواهی کرد.
رهبر انقلاب با حضور در مناطق زلزله زده آب بر آتش ریختند و با لباس های آغشته به گل از همه بازدید کردند اما کفش خود را بر فرش مردم نگذاشتند بلکه قلب های مستضعفان را شاد کردند.
سعید جلیلی فارغ از نداشتن مسئولیت اجرایی به همراه سردار قاسمی دایم در مناطق زلزله زده خدمت رسانی کرده اما از سلبریتی ها خبری نیست.فقط شعار های قشنگ داده شد.زیبا حرف زدند ولی عمل نکردند .نماینده مردم کرمانشاه از کم کاری دولت در خدمت رسانی به مردم گلایه مند بود و تذکراتی را به دولت دادند.
اما کسی که هم رنگ مردم باقی ماند سردار قاسمی با امام جمعه سرپل ذهاب حجت الاسلام جواد فاطمی نسب بودند. رسانه های انقلابی کمتر به این موضوع پرداختند. روشنفکران باید در این گیرو دار خود را نشان دهند که مرد عملیاتی نیستند.

1002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار