همزمان با گزرامیداشت دهه فجر؛

تولید، تأمین و پخش بیش از18 هزار دقیقه برنامه از صدا و سیمای مرکز زنجان

بیش از18 هزار و 750 دقیقه برنامه در ایام الله دهه فجر از صدا و سیمای مرکز زنجان تولید، تأمین و پخش شده است.
کد خبر: ۸۹۸۹۰۸۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دهه فجر امسال که آغاز چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی بوده حال و هوای خاصی به این ایام داده و لزوم پرداخت مناسب و شایسته به این موضوع را دوچنان کرده بود . لذا صداوسیمای مرکز زنجان امسال سعی کرد برنامه ریزی متفاوت تری نسبت به سالهای گذشته انجام داده و ویژه برنامه های مختلفی را برای این ایام تدارک دیده بود تا بتواند خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان را در مدت چهل سال گذشته ارائه نماید .

معاونت صدای مرکز ویژه برنامه های مختلفی از جمله انقلاب حماسه سی ، رادیو انقلاب ، وقایع انقلاب، دستاورد ، نمایش و .... را برای این ایام تدارک دیده بود و هر کدام با موضوع خاص انقلاب اسلامی را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دادند . در این ایام سایر برنامه های روتین رادیو استانی نیز اکثر مدت زمان خود را به این ایام اختصاص دادند .

رادیو استانی همچنین در یوم الله 22 بهمن ویژه برنامه «خیابان امام» را به صورت زنده تدارک دیده بود که از ساعت 8/30 صبح تا 12 راهپیمایی باشکوه مردم انقلابی زنجان را به صورت زنده پوشش داد .

در مجموع صدای استانی مرکز زنجان بیش از 5570 دقیقه برنامه با موضوع گرامیداشت ایام الله دهه فجر تولید ، تأمین و پخش نمود .

شبکه استانی سیما (اشراق) نیز برنامه ریزی خوبی را برای این ایام انجام داده بود . طلوع 40، فجر انقلاب ، واژه های انقلاب، دستاورد ، مستندهای بر مدار شتاب، سید عشق، گنجینه ، نگاه ، کلاس انقلاب و ... ویژه برنامه هایی بودند که شبکه اشراق برای دهه فجر تدارک دیده بود .

علاوه بر این سایر برنامه روتین و تأمینی سیما نیز حال و هوای این ایام را به خود گرفته بودند .

معاونت سیما در مجموع بیش از 12400 دقیقه برنامه برای پاسداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تولید ، تأمین و پخش کرد که حاصل زحمات شبانه روزی همکاران سیما بود .

معاونت خبر نیز همگام با سایر معاونتهای تولیدی نقش بسزایی در گرامیداشت دهه فجر ایفا کرد . خبرگزاری مرکز زنجان در این ایام سعی کرد با بهره گیری تامی امکانات موجود، رویدادها ، افتتاح ها و مراسمات این دهه مبارک را به طور کامل پوشش دهد . پخش گزارهای مختلف از خدمات نظام جمهوری اسلامی در سطح استان، حضور فرمانداران شهرستانها در بخش خبری 23 سیما جهت بیان پیشرفتهای صورت گرفته در سطح شهرستانها ، از اقدامان صورت گرفته در معاونت خبر مرکز در این ایام بود .

ویژه برنامه «گام چهل» یکی دیگر از برنامه خبر بود که هر شب به صورت زنده با حضور مسئولین استانی به بررسی خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت کرد .

معاونت خبر نیز جمعاً 760 دقیقه در این دهه عملکرد داشت .

در مجموع همکاران خدوم صداوسیمای مرکز زنجان به صورت شبانه روزی

 تلاش کردند تا بتوانند در حد وسع و توان در راستای تبیین و اطلاع رسانی دستاوردهای چهل ساله این نظام عمل نموده و با ایجاد امید، نشاط و خودباوری در جوانان در مسیر اعتلای میهن اسلامیمان عمل نمایند .د

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار