خبرهای داغ:
سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا گفت: انقلاب هایی که به صورت اومانیستی است پایدار نمی مانند چون ایدئولوژی مشخصی ندارند و اختصاص به زمان خاصی دارند اما انقلاب اسلامی بر مبنای دین استوار بوده و به خاطر داشتن ایدئولوژی، همیشه پایدار خواهند ماند.
کد خبر: ۸۹۸۹۱۰۸
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا مرتضی امیری نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ، با بیان اینکه انقلاب های موجود در جهان به دو دسته انسان محوری و دین محوری تقسیم می شوند افزود: انقلاب هایی که به صورت اومانیستی است پایدار نمی مانند چون ایدئولوژی مشخصی ندارند و اختصاص به زمان خاصی دارند اما انقلاب اسلامی بر مبنای دین استوار بوده و به خاطر داشتن ایدئولوژی، همیشه پایدار خواهند ماند.
وی میزان ارزش هر انقلاب را، به میزان وسعت اثرگذاری آن انقلاب دانست و گفت: انقلاب اسلامی در بین دو ابر قدرت شرق و غرب ظاهر شد و آنها را به حاشیه راند و اثرگذاری انقلاب اسلامی امروز به حدی است که از شمال آفریقا تا غرب آسیا و آمریکای لاتین را در بر می گیرد.
امیری نژاد ادامه داد: انقلاب اسلامی مسلمانان و مظلومان و آزادگان دنیا را بیدار کرد و به دنیا نشان داد که بدون سلاح و تجهیزات و فقط با اراده الهی می توان در برابر دنیای استکبار قد علم کرد.
وی اوج تاثیرگذاری انقلاب اسلامی را آگاهی بخشی عنوان کرد و افزود: همین آگاهی بخشی است که دنیا را بیدار کرده است و دشمن را در هراس انداخته است.
سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا در پایان سخنان خود انقلاب اسلامی ایران را اصیل ترین انقلاب پس از انقلاب پیامبر(ص) دانست و اظهار داشت: امروز ما باید نقش خود را در انقلاب بشناسیم و به مسئولیت خود به خوبی عمل کنیم که اگر اینگونه شد پیروزی نهایی از آن ما خواهد بود.
2001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها