خبرهای داغ:
فرماندار بشرویه گفت: عده ای در این نظام فریب خورده دشمنان خارجی ما هستند و با توطئه و فتنه، تنش هایی هر چند کوچک را در کشور بوجود می آورند ، اما باز هم عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری سبب پیروزی مردم بر این دسیسه ها شد.
کد خبر: ۸۹۸۹۱۱۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علیرضا زمان زاده فرماندار شهرستان بشرویه در مراسم تجلیل از عوامل برگزاری رزمایش مردان آسمان ضمن تبریک حماسه حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه گفت: اقتدار و شکوه حضور مردم ایران زمین بار دیگر به رخ جهانیان کشیده شد و این حماسه ها را مدیون خون شهدا و امام راحل هستیم.


وی افزود: ۴۰سال از عمر نظام و پیروزی جبهه مردمی بر کفر و طاغوتیان می گذرد و خرسندیم که همچنان در کشور ما امنیت و ولایت حکم فرماست.


وی بیان کرد: ما همان مردمانی هستیم که هشت سال در جنگ تحمیلی با دست خالی به پیروزی رسیدیم و اکنون نیز به همت همین مردم و بسیجیان به قدرتمند ترین کشور منطقه تبدیل شده ایم.


زمان زاده گفت:عده ای در این نظام فریب خورده دشمنان خارجی ما هستند و با توطئه و فتنه، تنش هایی هر چند کوچک را در کشور بوجود می آورند ، اما باز هم عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری سبب پیروزی مردم بر این دسیسه ها شد.


فرماندار شهرستان بشرویه نیز از تمامی عوامل برگزارکننده رزمایش بزرگ مردان آسمانی تشکر کرد و افزود: به جرات می توان گفت این رزمایش یکی از بزرگترین و برترین برنامه فرهنگی در سال جاری در شهرستان بشرویه بود که به همت بسیجیان بسیار مثمر ثمر واقع شد.


وی نیز در ادامه از عوامل اجرایی این رزمایش ها خواست تا در خصوص اتفاقات انقلاب و حوادث سال۵۷ نیز نمایش هایی را به اجرا درآورند.

سرگرد علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه نیز در این مراسم گفت: تمامی برنامه های فرهنگی مذهبی در بشرویه توسط مردم و به ویژه بسیجیان صورت می گیرد.


وی افزود: در همه برنامه ها بایستی مباحث فرهنگی آن را در نظر گیریم و با توسل به شهدا و امام راحل(ره) به دنبال برگزاری برنامه های موثر فرهنگی باشیم.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه با اشاره به حضور پرشور مردم ولایی شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن ماه افزود: مردم با این حضور خود بار دیگر به اثبات رساندند که پشتیبان نظام، انقلاب و رهبری خود هستند.


سرگرد خبازی در خصوص رزمایش فرهنگی مردان آسمانی هم گفت: در این رزمایش که یکی از بزرگترین رزمایش های استان بود، بیش از ۳۰۰ نفر در برگزاری این رزمایش دخیل بودند.


وی یادآور شد: رزمایش مردان آسمانی که عملیات اجرایی آن بیش از ۳ماه به طول انجامید ودر سه شب اجرا شد در هر شب مورد استقبال ۳۵۰۰ نفر بازدید کننده در محل کارخانه آسفالت شهرداری بشرویه قرار گرفت.

گفتنی است در پایان این مراسم از تمامی عوامل اجرایی این رزمایش تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها