وجود دستفروشان و دوره گردها مشکلاتی را در شهر ایجاد کرده و در واقع سد معبر می کنند که در این راستا راه اندازی بازارچه های محلی به منظور ساماندهی آنها در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۹۸۹۱۲۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیریت امور بین الملل شهرداری زنجان گفت: بررسی بودجه سال آینده شهرداری در شورای  اسلامی شهرر زنجان  در مراحل پایانی خود قرار دارد و در این میان توجه به حوزه های از قبیل بهبود و عبور و مرور شهری وحتی ساماندهی مشاغل شهری و رفع مشکلات این بخش چشم انداز بهتری را ترسیم می کند.

مصطفی رضایی افزود: بر این اساس بودجه سرمایه ای این سازمان در سال آینده 87 درصد رشد دارد و به عبارتی دیگر میتوان گفت که  بودجه این بخش در سال جاری 21 میلیاردریال بود و این رقم پیشنهادی با توجه به رویکرد ویژه شهرداری در سال آینده به 50 میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: هم اکنون وجود دستفروشان و دوره گردها مشکلاتی را در شهر ایجاد کرده و در واقع سد معبر می کنند که در این راستا راه اندازی بازارچه های محلی به منظور ساماندهی آنها در دستور کار قرار گرفته است.

برنامه ها و برنامه های تعیین شده این سازمان به همکاری مردم و از همه مهتر کسبه نیاز دارد چرا که در نهایت شهری ایمن و عاری از هر نوع آلودگی های بصری و محیطی را برای شهروندان به ارمغان می آورد.

رضایی یکی از وظایف مهم اصلی این سازمان را مدیریت و نظارت بر شکل گیری و ساماندهی بازارچه های محلی و صنفی ذکرو تصریح کرد: رویکرد دیگر این سازمان عرضه محصولات کشاورزی ، ارزاق عمومی و مایحتاج اولیه است

ارسال نظرات