وصول معوقات بانکی این امکان را فراهم می کند که در قالب ارائه تسهیلات جدید بخش تولید در زمینه کشاروزی و صنعت رونق یابد.
کد خبر: ۸۹۸۹۱۲۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه مجلس مبنی بر بخشش جرایم وام های بانکی گفت: در سال جاری مصوبه مجلس در خصوص بخشش سود و جرایم دیرکرد وام های بانکی کمتر از 100 میلیون تومان بود اما با پیشنهاد و تلاش نمایندگان، مجلس مصوبه ای داشت که بر این اساس، فعالان اقتصادی برای تسویه بدهی های بانکی تشویق می شوند.     

علی وقف‌چی افزود: براساس مصوبه مجلس، تمامی کسانیکه بدهی بانکی خود به موسسات مالی و بانک ها را تا پایان شهریور سال 97 تسویه کنند، تسویه مالی براساس قرارداداولیه و بدون اخذ جریمه دیرکرد انجام می شود.

وی اظهار داشت: باید توجه داشت از نظر شرعی دریافت منهای قرارداد اولیه و سود حاصل از آن، ربا تلقی می شود و امیدواریم با الحاقیه ی امروز به تبصره 16 لایحه بودجه سال 97 که مصوب شد، فرصتی فراهم شود تا موسسات مالی و بانک ها بتوانند بدهی ها معوق خود را وصول کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وصول معوقات بانکی این امکان را فراهم می کند که در قالب ارائه تسهیلات جدید بخش تولید در زمینه کشاروزی و صنعت رونق یابد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدوارم دریافت کنندگان وام و همچنین موسسات مالی و اعتباری بتوانند از فرصتی که مصوبه مجلس برای تسویه وام ها فراهم کرده است بتوانند استفاده کنند.

 

ارسال نظرات