رییس فدراسیون وزنه برداری:

دوپینگ خط قرمز ماست

دوپینگ خط قرمز ماست و حتی ممکن است در خانه نیز از ورزشکاران تست دوپینگ گرفته شود.
کد خبر: ۸۹۸۹۱۳۲
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج زنجان، رییس فدراسیون وزنه برداری در مجمع انتخاباتی هیأت وزنه‌برداری استان زنجان با اشاره به مغتنم بودن بانوان در رشته وزنه برداری گفت: استان زنجان اقدامات بسیار خوبی در استان زنجان انجام داده است و زنجان استانی پیشتاز در رکوردگیری بانوان بوده است.

علی مرادی با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده با آموزش و پرورش در حوزه استعدادیابی افزود: امسال آموزش و پرورش در رفتاری چندگانه و تبعیض‌آمیز در رشته وزنه‌برداری را از برنامه‌های خود حذف نموده و پیگیری‌های لازم را برای این مورد انجام می‌دهیم.

وی اظهار داشت: 10 درصد بودجه فدراسیون به هیأت‌های استانی اختصاص می‌یابد و با توجه به محدود بودن منابع انتظار تامین همه خواسته‌ها از فدراسیون صحیح نمی باشد.

رییس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به سهمیه های استانی تصریح کرد: 27 درصد درآمدهای مالیاتی به حوزه ورزش اختصاص داده شده است.

مرادی افزود: تا پایان سال  جاری 100 درصد اعتبارات مصوب شده در اختیار فدراسیون قرار  می گیرد تا به برنامه ها و اهداف ترسیم شده دست یابیم و تازمان حاضر 50 درصد برنامه های تدوین شده از سوی فدراسیون وزنه برداری اجرایی شده است.

وی اظهار داشت: امسال یازده  اردوی آمادگی نوجوانان، جوانان و بزگسالان توسط این فدراسیون برگزار شد که در هر اردو نیز در طی روز  50 ورزشکار شرکت داشتند.

علی مرادی با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان 73 درصد و کمیته المپیک نیز 38 درصد از بودجه تفاهم‌شده را پرداخت نموده است، افزود: دوپینگ خط قرمز ماست و حتی ممکن است در خانه نیز از ورزشکاران تست دوپینگ گرفته شود.

رییس فدراسیون وزنه برداری تصریح کرد: اردوی تیم ملی نوجوانان  در استان گلستان در حال برگزاری است و اردوی بزرگسالان برای بازی‌های آسیایی را نیز پوشش خواهند داد و صفر تا صد هزینه‌ها را نیز تقبل نموده‌اند.

مرادی ورزش پاک را شعار ورزش کشور عنوان و تصریح کرد: باید پاک جلو رویم و استعدادهای ورزشی را حفظ نماییم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار