دانشگاه آزاد از ظرفیت کل کشور وخصوصا دانشجویان بورسیه و یا بهتر بگوییم فارغ التحصیلان بورسه امروز که در صف انتظار جذب وزارت علوم هستند استفاده میکند.
کد خبر: ۸۹۸۹۱۳۶
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه مراسم اجتماع بزرگ اساتید بسیجی دانشگاه آزاد در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری بسیج مبنی بر اینکه امام خامنه‌ای در باره دانشجویان بورسه فرمودند«به این دانشجویان ظلم شده است»، ایا دانشگاه آزاد امادگی استفاده از ظرفیت این دانشجویان را در دانشگاه ازاد را دارد؟ گفت: دانشگاه آزاد از ظرفیت کل کشور وخصوصا دانشجویان بورسیه و یا بهتر بگوییم فارغ التحصیلان بورسه امروز که در صف انتظار جذب وزارت علوم هستند، قطعا در این فراخوان استفاده خواهد کرد.
وی خاطر نشان کرد: کسانی که این شایستگی و شرایط لازم برای جذب در دانشگاه آزاد اعمم از صلاحیت علمی و عمومی و تناسب با رشته مورد نیاز را داشته باشند قطعا استفاده خواهند شد.

رهبر خاطر نشان کرد: همچنین قرار است فراخوان جذب اعضای هیات علمی را متناسب با این مرکز اعلام کنیم تا بر این اساس بتوانیم نیروهای انقلابی و مومن را در دانشگاه جذب کنیم.

ویدر خصوص ظرفیت های پذیرش دانشجو در مقطع دکتری این دانشگاه نیز گفت: ظرفیت های دوره دکتری این دانشگاه بر اساس نیازهای جامعه و با برنامه ریزی دقیق تعیین می شود.

ارسال نظرات