خبرهای داغ:
استاندار قزوین:

رعایت استانداردها ریشه درباورهای دینی دارد

استاندار قزوین گفت: با دقت در آموزه ها و باورهای دینی می بینیم که رعایت استانداردها ریشه در باورهای دینی ما دارد زیرا در این آموزه ها حتی اجازه آسیب زدن به لباس خود را هم نداریم.
کد خبر: ۸۹۸۹۱۴۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عبدالمحمد زاهدی در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل استاندارد استان قزوین که ظهر امروز در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بخش اعظم کارهای که انحام می شود بها ایمنی و سلامت مردم جامعه مرتبط است.
وی افزود: با توجه به این امر باید به بحث رعایت قوانین و.مقررات استانارد توجه ویژه ای داشته باشیم زیرا استاندارد ضامن سلامت و ایمنی است.
استاندار قزوین با اشاره به صنعتی بودن استان قزوین عنوان کرد:صنعتی بودن استان قزوین توجه ویژه به حوزه استاندارد را دوچندان می کند زیرا کالاهای تولیدی در بخش صنعت استان باید استانداردهای لازم را داشته باشد که لازمه آن توسعه استاندارد است.
زاهدی با بیان تأکیدات رهبر معظم انقلاب نسبت به رعایت سبک زندگی اسلامی تصریح کرد:بی شک اجرای سبک زندگی اسلامی با ویژگی هایی که دارد نیازمند رعایت استانداردها است بنابراین برای نهادینه کردن این سبک زندگی باید استانداردها را موردتوجه جدی قرار دهیم.
وی گفت:با دقت در آموزه ها و باورهای دینی به این نتیجه می رسیم که رعایت استانداردها ریشه در باورهای دینی ما دارد زیرا در آموزه های دینی یک فرد مسلمان حتی اجازه آسیب زدن به لباس خود را هم ندارد.
استاندار قزوین خاطرنشان کرد:با چنین باورهای دینی هیج یک از ما اجازه ضربه زدن به ثروت ملی را نداریم که تنها راهکار دقت در این امر رعایت قوانین استاندارد است.
زاهدی یادآور شد:رعایت و نظارت بر اجرای مقررات وظیفه و مسولیت سازمان ملی استاندارد در حفظ سلامت مردم، بیت المال و سرمایه های مردم است.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار