خبرهای داغ:
مدیرکل جدید استاندارد استان قزوین تأکید کرد :
مدیرکل جدید استاندارد استان قزوین گفت:ظرفیت های استان باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی به کار گرفته شود.
کد خبر: ۸۹۸۹۱۵۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، سیروس سارمی در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل استاندارد استان قزوین که ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد،.اظهار کرد:استان قزوین ظرفیت های زیادی دارد که از این ظرفیت ها باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم.
وی با اشاره به اولویت های کاری خود افزود:اولویت کاری من سلامت مردم است بنابراین سعی دارم با تمام سازمان های مرتبط همکاری داشته باشم.
مدیرکل جدید استاندارد استان قزوین گفت:سعی و تلاش ما بر این است که علاوه بر پیگیری برنامه های مدیرکل سابق برنامه های جدید را بر پایه تخصص و تعهد پیش ببریم تا بتوانیم پاسخگو باشیم.
۹۰ درصد آزمایش های استاندارد در استان انجام می شود
مدیرکل سابق استاندارد استان قزوین نیز در این مراسم بیان کرد: هدف ما ترویج استاندارد است و سعی داریم مردم توجه بیشتری به استاندارد کالاها داشته باشند.
محمودرضا طاهری افزود: قزوین یک استان صنعتی است بنابراین برای توجه به حوزه صنعت استان بایدنگاه جدیدی داشته باشیم.
وی بیان کرد: هدف سازمان استاندارد در استان قزوین کمک به حوزه صنعت این استان است اما گاهی اوقات قوانین محدودیت هایی را ایجاد می کند.
مدیرکل سابق استاندارد استان قزوین اظهار کرد:اداره کل استاندارد استان قزوین ۷۰ آزمایشگاه همکار دارد و ۹۰ درصد آزمایش های استاندارد در داخل استان انجام می شود که سرعت کار را افزایش می د هد.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها