سردار غیب‌پرور در دانشگاه تهران مرکز:
رئیس سازمان بسیج گفت: نفوذ در دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی یکی از اولویت‌های دشمنان است و اساتید و دانشجویان و مسئولان در دانشگاه‌ها باید به طور جدی مراقب این پروژه دشمنان باشند.
کد خبر: ۸۹۸۹۱۵۸
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اظهار داشت: یکی از نشانه‌های اربعین، بلوغ و پختگی است، و از کسی که به چهل سالگی می‌رسد انتظار عقب‌افتادگی نمی‌رود.

وی افزود: انقلاب اسلامی نه تنها برای ایران که برای جامعه بشری خیرات و برکات زیادی داشته که هم در داخل کشور قابل مشاهده است و هم در خراج از کشور ملموس و قابل قضاوت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مردم طی این چهل سال همواره پای نظام ایستاده‌اند گفت: مردم برای این انقلاب جانفشانی‌های بسیاری کرده‌اند و حماسه روز ۲۲ بهمن که واقعا تماشایی شد یک نمونه از ایستادگی مردم پای کار انقلاب و نظام است.

به گزارش فارس، سردار غیب‌پرور با تاکید بر ایثار و فداکاری مردم در راه حفظ انقلاب عنوان کرد: این انقلاب به فضل الهی باید بماند و می‌ماند، اما شرط بقای انقلاب حفظ و تقویت روحیه انقلابی است و حیات انقلاب به انقلابی‌ بودن ما بستگی دارد.

وی با تاکید بر لزوم آسیب‌شناسی و تحول مستمر در بسیج و دانشگاه اظهار داشت: نباید در بخش‌های مهمی مثل دانشگاه نگاه رسوب‌ گرفته و قدیمی وجود داشته باشد و ما همواره باید در حال آسیب‌شناسی باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخی جلوه‌های انگشت‌شمار که در دانشگاه‌ها مشاهده می‌کنیم شایسته جمهوری اسلامی نیست و وقتی انسان این‌ها را می‌بیند تعجب می‌کند، برای مثال کسانی هستند که در دانشگاه‌ها تبلیغ سکولاریسم می‌کنند، انسان تعجب می‌کند که آیا اینجا دانشگاه جمهوری اسلامی است.

سردار غیب‌پرور عنوان کرد: ما در وهله اول در قبال دین دانشجویان مسئولیت داریم؛ چرا که اگر علم با دین همراه باشد تبدیل می‌شود به آن کلام معصوم که فرمود: «العلم نور» علم نور است.

وی گفت: گاهی در دانشگاه‌ها به‌قدری عرصه را برای اساتید انقلابی تنگ می‌کنند که آن استاد حتی نمی‌تواند ابتدایی‌ترین اقدامات اسلامی را ظاهر کند و از آن‌ها سخن بگوید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: نفوذ در دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی یکی از اولویت‌های دشمنان است و اساتید و دانشجویان و مسئولان در دانشگاه‌ها باید به طور جدی مراقب این پروژه دشمنان باشند.

 

ارسال نظرات