خبرهای داغ:
رسول قربانی قهرمان کشور در رشته پهلوانی و زروخانه ای با تاکید بر اهمیت ورزش از دیدگاه اسلام و حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) گفت:ورزش پهلوانی و زروخانه ای فرهنگ و گنجینه ای ارزشمندی است که از زمان های قدیم به ما رسیده است.
کد خبر: ۸۹۸۹۱۶۶
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از شاهین شهر، رسول قربانی؛ قهرمان کشور در رشته پهلوانی و زور خانه‌ای در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: اینجانب رسول قربانی متولد سال ۱۳۷۷ در شهر سین برخوار، از تاریخ ۱۹/۱/۱۳۹۶ مشغول خدمت در ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه هستم.
بسیج- از چه سنی شروع به ورزش نمودید؟ از سن ۱۴ سالگی به علت علاقه‌ای که به ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای داشتم به این رشته ورزشی که جنبه ملی و مذهبی نیز دارد روی آوردم، و از ۱۷ سالگی به صورت جدی و حرفه‌ای به فعالیت‌های ورزشی خود ادامه دادم تا اینکه در سال ۱۳۹۴ اولین قهرمانی خود را در سطح استان و سپس در همان سال قهرمان کشور نیز شدم.
بسیج- تاکنون چه مقام‌های قهرمانی را کسب نموده اید؟ ۱۵ مقام قهرمانی در سطح استان، سه مقام سوم و یک مقام نایب قهرمانی و ۵ مقام قهرمانی در سطح کشور کسب نموده ام. همچنین در سال ۱۳۹۵ به عنوان برترین ورزشکار کشور در رشته پهلوانی و زروخانه‌ای انتخاب شدم و مفتخر به پوشیدن پیراهن تیم ملی شدم.
بسیج- نظر شما در مورد فعالیت همزمان در دوران خدمت مقدس سربازی و ورزش قهرمانی را بیان نمایید؟ دوران خدمت سربازی یکی مهمترین مراحل زندگی یک جوان است که باید بتوانیم از لحظه به لحظه این دوران استفاده مفید بکنیم، لذا با برنامه ریزی مناسب می‌توان در دوران مقدس سربازی در زمینه‌های مختلف از جمله عرصه ورزش نیز موفق عمل کرد.
بسیج- انتظار شما از مسئولان چیست؟ بنده از مسئولان محترم انتظار دارم از سربازان ورزشکار در زمینه تخصصی خودشان استفاده شود و توجه بیشتری به امر ورزش به خصوص ورزش سربازان انجام شود.
بسیج- سخن پایانی برادر رسول قربانی: همین جا لازم می‌دانم از زحمات بی دریغ پدر و مادرم که در زندگی یار و یاور من بودم و همچنین از مربیانم پهلوان صادقی، امینی و باقری کمال تشکر و قدردانی را دارم؛ و به جوانان به خصوص سربازان عزیز توصیه می‌کنم به ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای که ورزشی ملی و مذهبی است روی بیاورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها