مسوول بسیج دانشجویی اراک در گفت‌وگو با «بسیج» مطرح کرد

استقبال مردم از سخنرانی دانشجویان بسیجی پیش از خطبه‌های نماز جمعه

آقامحمدی گفت: ضمن بررسی مطالبات رهبری معظم انقلاب از جریان دانشجویی که چندمورد از آن در حوزه بصیرت‎افزایی، جهاد اکبر و تبیین دستاوردها و آرمان‎های انقلاب و حضرت امام بود اقداماتی را در این راستا صورت دادیم.
کد خبر: ۸۹۸۹۱۷۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰

آقامحمدی، مسوول بسیج دانشجویی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرو آخرین اقدامات سیاسی عنوان کرد: ضمن بررسی مطالبات رهبری معظم انقلاب از جریان دانشجویی که چندمورد از آن در حوزه بصیرت‎افزایی، جهاد اکبر و تبیین دستاوردها و آرمان‎های انقلاب و حضرت امام بود اقداماتی را در این راستا صورت دادیم.

مسوول بسیج دانشجویی اراک بیان کرد: بسیج دانشجویی در قالب ابزارها و اهرم‎هایی که دارد مثل سخنرانی‎های پیش از خطبه نماز جمعه؛ دانشجویان نخبه ما در آن اقدام به ایراد سخنرانی حول تبیین دستاوردهای انقلاب، مطالبه‎گری تخصصی کردند و اقداماتی را انجام دادند که با استقبال مردم مواجه شد.

آقامحمدی در پایان مطرح کرد: با حضور اساتید کشور و دانشجویان نیز سلسله نشست بصیرتی و پرسش و پاسخ و همین‎طور برنامه‎های دیگری چون کرسی‎های آزاداندیشی صورت دادیم، اردوهای تشکیلاتی نیز در دستور کار قرار گرفت که طی شناسایی یک تعدادی دانشجوی نخبه به لحاظ علمی و به لحاظ عقیدتی دوره‎های مختلفی برای آنها برگزار شد که در آن مباحث معرفت شناسی، بصیرتی و یک سری مباحث تشکیلاتی با استفاده ازاساتید مطرح کشوری مطرح شد.

ارسال نظرات