فرماندار خاتم با اشاره به نقش مجمع بسیج در رفع مشکلات این شهرستان گفت: حضور نخبگان در این مجمع فرصتی است تا برای حل مشکلات و معضلات از همراهی و مساعدت آن‌ها استفاده شود.
کد خبر: ۸۹۸۹۲۰۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرجام فاضلی عصر سه شنبه در حاشیه مجمع بسیج شهرستان با تسلیت ایام فاطمیه و تشکر از حضور پرشور مردم خاتم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اظهار کرد: مردم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ خورشیدی در تمام مسائل جامعه نقش مهم و پررنگی ایفا کردند و همیشه پشتیبان نظام و رهبری بودند.
وی اظهار کرد: مسئولین شهرستان باید فارغ از هر جناحی در راستای تلاش برای رفع محرومیت‌ها و نقطه ضعف‌های خاتم قدم بردارند.
فاضلی در ادامه بیکاری و طلاق را مهمترین آسیب اجتماعی در شهرستان عنوان کرد و یادآور شد: در زمینه بیکاری دولت دوازدهم با ایجاد طرح اشتغال‌های پایدار و فراگیر در جهت رفع بیکاری قدم‌های موثری برداشته و تسهیلات خوبی برای رونق اقتصادی در نظر گرفته شده است.
فرماندار خاتم بیان کرد: متاسفانه آمار طلاق در جامعه نگران کننده است و باید برای رفع این معضل اجتماعی اقدامات اساسی تری انجام داد.
در ادامه نشست یادشده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم با اشاره به مشکلات و معضلات شهرستان اظهار کرد: باید برای حل مشکلات کشور و شهرستان با فکر و عمل انقلابی وارد عرصه کار و جهاد شد.
سرهنگ پاسدار حسین آزادی نژاد، بیان کرد: برای حل مشکل جامعه و شهرستان با فکر و عمل انقلابی وارد عرصه کار و جهاد شد.
وی بر ضرورت هم افزایی و تشکیل هیئت اندیشه ورز اشاره کرد و افزود: برای حل مشکلات شهرستان باید از پتانسیل‌های موجود در منطقه استفاده کرد و در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب گام برداشت.
وی با اشاره به کار‌های صورت گرفته در مجمع بسیج خاتم در سال ۱۳۹۶ تصریح کرد: گفتمان سازی، برگزاری همایش کار آفرینی، بازدید از مراکز علمی، ترویج فرهنگ نماز، برگزاری نشست‌هایی در زمینه فضای مجازی، محرومیت زدایی و سرکشی از رزمندگان دفاع مقدس از برنامه‌های امسال بود.
وی به برنامه‌های مجمع در سال ۹۷ پرداخت و یادآور شد: کاهش آسیب‌های اجتماعی در منطقه هادی آباد هرات، طرح علمی کردن کشاورزی در ۱۶ روستا و اجرای طرح علمی پژوهشی از برنامه‌های سال آینده است که امیدواریم با همکاری و هم افزایی ادارات و نهاد‌های شهرستان این برنامه‌ها تحقق پیدا کند.
در ادامه توکلی دادستان شهرستان خاتم هم به مبحث فضای مجازی اشاره کرد و گفت: باید جوانان و نوجوان را از مزایا و معایب فضای مجازی آگاه کرد.
وی با اشاره به اینکه استفاده مناسب از فضای مجازی نیازمند فرهنگ سازی است، بیان کرد: آگاهی بخشی و آگاه کردن مردم از طریق بسیج امکانات موجود و با توجه به اینکه بیشتر استفاده کنندگان از اینترنت و فضای مجازی نوجوانان و جوانان هستند، فرهنگ سازی برای کاهش پیامد‌های آن ضروری است.
ارسال نظرات