فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با اشاره به تلاش دشمن برای به انحراف کشاندن نسل جوان گفت:اردو‌های راهیان نور یک حرکت فرهنگی در مقابل جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۸۹۸۹۲۱۲
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: به منظور آشنایی نسل جوان جامعه با فرهنگ ایثار و شهادت، امسال نیز همانند سال‌های گذشته برنامه اعزام دانش آموزان به اردو‌های راهیان نور در دستور کار قرار گرفت و با برگزاری جلسات هماهنگی با آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی، تمهیدات لازم برای انجام این برنامه در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به تلاش دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ضربه زدن به این نظام و نسل جوان گفت: مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را می‌توان به عنوان گنجینه‌ای گرانسنگ از درس آموزی ایثار و فداکاری دانست که هر کسی در آنجا قدم بگذارد یقیناً انقلابی در درون او ایجاد خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان گفت: در دورانی که جوانان ایران اسلامی با هجمه‌های گسترده دشمن در عرصه‌های مختلف اخلاقی، تربیتی، فرهنگی و اعتقادی مواجه هستند می‌توان از ظرفیت اردو‌های راهیان نور به عنوان یک حرکت فرهنگی و یا به تعبیر دیگر به عنوان پدافند فرهنگی در مقابل جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن استفاده کرد.
وی افزود: اردو‌های راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین در تقویت روحیه جهادی در بین نسل جوان و مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن نقش مؤثری دارد.
سرهنگ دهقانی گفت: در این دوره، دانش آموزان پسر شهرستان اردکان در قالب ۶ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد و از برخی مناطق عملیاتی نظیر شلمچه، طلائیه، یادمان شهدای هویزه، یادمان شهید چمران در دهلاویه، یادمان شهدای اروندکنار و سایر مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد.
ارسال نظرات