فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر ضمن تشکر از حضور پرشور مردم اشکذر در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: اگر ما خواهان پیشرفت روز افزون هستیم باید در مقابل ظالم و استکبار باستیم.
کد خبر: ۸۹۸۹۲۱۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر در گفتگو با خبرنگار بسیج؛ به حضور پرشور مردم اشکذر در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد: مردم پای این انقلاب ایستاده اند و ما باید بدانیم که این انقلاب، انقلابی جهانی شده است و با صدای رسا به جهانیان میگوید که باید در برابر ظلم و استکبار ایستاد تا به آزادی رسید.
“سید اسدالله امامی” به اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: جوان ما باید بداند این انقلاب آمده است که دنیای پیرامون ما را به حرکت در بیاورد و همان طور که اعتقاد داریم همان طور که حضرت امام(ره) فرمودند انقلاب به دنیا صادر میشود، محقق شده است.
وی مقاومت در برابر زورگویان و ظالمان را از مصادیق انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: امروزه شاهد آنیم که حزب الله لبنان،انصارالله، حشد الشعبی عراق و بسیج وطنی سوریه از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته اند.
امامی بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران روح مقاومت و ایستادن در مقابل ظلم را به جهان صادر کرده است، افرود: ما باید در کنار مقاومت وایستادن در برابر ظلم در داخل نظام اسلامی جلو فساد و ناکارآمدی مدیران را بگیریم.
امامی خاطرنشان کرد: اگر ما خواهان پیشرفت روز افزون هستیم باید در مقابل ظالم و استکبار باستیم و اگر به سرنوشت کشور هایی که با استکبار سازش کردند بنگریم خواهیم دید که هیچ پیشرفتی در این کشور ها دیده نمیشود.
فرمانده ناحیه اشکذر به نقش رهبری در پیشبرد اهداف انقلاب اشاره کرد و افزود: امروزه حتی دشمنان انقلاب اسلامی به تدابیر هوشمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران اعتراف می کنند و تدابیر ایشان است که همه نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند.

ارسال نظرات