کلنگ بزرگترین سالن چند منظوره ورزشی در تربت حیدریه به زمین خورد

خیر نیک‌اندیش، مهدی مروج تربتی که تاکنون سه سالن ورزشی را در شهر مشهد احداث کرده، بنا دارد تا بزرگترین سالن چند متظوره ورزشی مدرن دانش آموزی تربت حیدریه را تا پایان تابستان آینده در منطقه گردشگری پیشکوه به بهره برداری برساند.
کد خبر: ۸۹۸۹۲۴۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مراسم کلنگ زنی سالن ورزشی خیر نیک اندیش مهدی مروج تربتی صبح امروز در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر و با زیربنای کل ۱۷۱۳ متر و با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال در منطقه گردشگری تربت حیدریه برگزار شد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه در آئین کلنگ زنی این سالن اظهار داشت: با توجه به جمعیت ۲۵۰ هزار نفری سطح شهرستان و اینکه سالانه بر تعداد دانش آموزان این خطه افزوده می‌شود ساخت سالن چند متظوره ورزشی برای دانش آموزان ضروری بشمار می‌رود.

سعید نیرویی گفت: این سالن خیر ساز در سطح برگزاری مسابقات بین المللی احداث خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با اعتبارات دولتی، نوسازی و به ویژه حضور خیرین این نیاز‌ها را در ابعاد آموزشی و ورزشی برطرف کنیم.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی با بیان اینکه خیرین اقدام و عمل را در نظر دارند، افزود: به لحاظ ماموریت‌های سنگینی که آموزش و پرورش است و کمبود اعتبارات نمی‌توانیم به خوبی از عهده انجام وظایف برآییم؛ لذا به مشارکت مردمی و خیریین نیز نیاز داریم.

جاسم حسین پور اظهار کرد: باید نیاز‌های اساسی برای دانش آموزان را در ابعاد مختلف تحصیلی، فرهنگی و ورزشی را مهیا کنیم، اما برای این کار، بودجه دولتی کافی نیست بنابراین نیاز به یاری خیرین و مشارکت‌های مردمی است تا به ارتقای جسمی و روانی دانش‌آموزان کمک شود.

این نیکوکار بنا دارد هشت سالن ورزشی به احترام امام هشتم (ع) را برای دانش آموزان خراسان رضوی احداث کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار