خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه قم گفت: جبهه مقاومت از نعمت ولایت بهره‌مند است و تا زمانی که از این نعمت بهره می‌گیرند شکست نمی‌خورند.
کد خبر: ۸۹۸۹۲۶۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
پیروی از مقام معظم رهبری تضمین کننده پیروزی جبهه مقاومت است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری پیش از ظهر امروز امروز در همایش روایتگری جبهه مقاومت که در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی آموزشی عمار برگزار شد، با اشاره به اینکه حزب الله‌های لبنان و یمن از امت برتر هستند که خداوند در قرآن کریم از آن‌ها یاد کرده است، اظهار کرد: در قرآن کریم امت بنی اسرائیل نیز به عنوان امت برتر معرفی شدند، ولی آن‌ها قدر ندانسته و سرنگون شدند.

وی با بیان اینکه مردم باید قدر امت برتر بودنشان را بدانند، عنوان کرد: یکی از بالاترین نعمت‌های خداوند نعمت ولایت است و امت برتر نیز امتی هستند که نعمت‌های خداوند را تکریم کرده و از ولایت پیروی می‌کنند.

این استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه آیاتی که با «یا ای‌ها الذین آمنوا» آغاز می‌شوند انتظارات خداوند و اهل بیت (ع) از مردم است، مطرح کرد: این آیات که انتظارات حضرت حجت (عج) از منتظران است می‌تواند پرچم مسلمانان در جبهه مقاومت نیز باشد چراکه قرآن سرشار از آموزه‌های معرفتی و دینی برای مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه رهبر جبهه مقاومت مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: وجود رهبری و اتحاد عوامل اصلی موفقیت مسلمانان در جبهه‌های مقاومت بوده است و قرآن کریم نیز به این عوامل تاکید بسیاری دارد.

ماندگاری با بیان اینکه در عاشورا، دفاع مقدس و جبهه مقاومت دارای شباهت‌های بسیاری هستند، تصریح کرد: ولایت پذیری یکی از عوامل اصلی و تاثیرگذار در پیروزی‌های جبهه مقاومت داشته است، ولی متاسفانه امروزه برخی نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری بی‌توجه هستند.

وی با اشاره به اینکه ایمان ویژگی اصلی تمام افرادی است که در کربلا، دفاع مقدس و جبهه مقاومت با دشمنان اسلام مبارزه کردند، یادآور شد: اگر این ویژگی در مسؤولان نیز وجود داشته باشد دیگر در جامعه هیچ‌گونه پارتی بازی و رشوه‌خواری انجام نخواهد شد و مصداق بارز جامعه اسلامی به وجود خواهد آمد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمن از اسلام ناب محمدی که در اختیار نیرو‌های جبهه مقاومت است وحشت دارد، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن تلاش‌های بسیاری برای سرنگونی این نظام اسلامی انجام دادند، ولی تا زمانی که این نظام و مردم از نعمت ولایت بهره‌مند است دشمن نمی‌تواند هیچ ضربه‌ای به جمهوری اسلامی وارد کند.

وی با اشاره به اینکه، ولی فقیه مانند نوری مسیر موفقیت را روشن می‌کند، بیان کرد: جبهه مقاومت از نعمت ولایت بهره‌مند است و تا زمانی که از این نعمت بهره می‌گیرند شکست نمی‌خورند.

ماندگاری با بیان اینکه در قرآن کریم حدود ۶۰۰ آیه در باب جهاد آمده است، اظهار کرد: دشمن در نظر دارد مبارزان جبهه مقاومت را از پیروزی ناامید کند همان‌طور که بعد از جنگ تحمیلی تلاش کردند مردم را از انقلاب ناامید کنند.

وی افزود: آینده مسلمانان روشن است چراکه تمام اهل بیت (ع) ما را به ظهور امام زمان (عج) بشارت داده‌اند و انقلاب اسلامی نیز با هدف زمینه سازی ظهور حضرت حجت (عج) شکل گرفته است و همین موضوع عامل اصلی امیدواری مسلمانان نسبت به آینده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها