خبرهای داغ:
فرماندار هشترود در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه هشترود با نرخ بیکاری 24/32 درصد رتبه اول استان را در بیکاری دارد، گفت: همچنین طبق آخرین آمار دریافتی نرخ رشد جمعیت از سال 90 تا 95 منفی 1/23 درصد است که هشترود در رتبه نخست فهرست مهاجر فرست ترین شهرستان های استان قرار دارد.
کد خبر: ۸۹۸۹۲۷۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امین امینیان، افزود: توسعه، عمران و پیشرفت این شهرستان در گرو توجه و تدبیر به صورت کاربردی در ظرفیت های بالقوه آن است.

وی یاد آور شد: از جمله این ظرفیت ها حوزه معدن، کشاورزی و گردشگری است و باید برنامه ای در خصوص لزوم توسعه در موارد ذکر شده آماده و اجرایی شود.

امینیان به وجود و ظرفیت اراضی وسیع زراعی شهرستان شامل منابع آبی فروان و سد سهند و شبکه های پایاب آن اشاره و بیان کرد: وجود59 معدن کشف شده از  معادن مس، طلا، سنگ و آهن و همچنین وجود آثار تاریخی و زیست محیطی شامل قلعه ضحاک، غار آهکی آغبلاغ و بقعه بایزید بسطامی در هشترود از قابلیت های مهم برای ایجاد اشتغال در این شهرستان می باشد.

وی از سرمایه گذاران خواست می توانند بدون هیچ دغدغه فکری در این شهرستان سرمایه گذاری کنند.

امنیان استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران هشترودی های دیگر شهرها تاکید کرد.

فرماندار هشترود از همه روسای ادارات خواست باید پاسخگو و انتقاد پذیر باشند و سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری درست راهنمایی کنند.

ارسال نظرات