مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: جان انقلاب اسلامی در سایه ولایت است و با وجود سایه رهبری عادل، آگاه و فقیه گزندی به این نظام نخواهد رسید.
کد خبر: ۸۹۸۹۲۸۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در همایش تجلیل از «فرهنگ‌یاران» برادر سپاه روح‌الله از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان «حرم» تعبیر کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به تعبیر من «حرم» است و با این همه فداکاری‌هایی که برای این نظام شده، نباید تضعیف شود.

وی با اشاره به هجمه‌هایی که به قوه قضائیه وارد می‌شود، افزود: ارکان نظام و کسانی که در رأس نظام هستند نباید تضعیف شوند، به هر حال نظام و قوای سه‌گانه کار خود را انجام می‌دهند و باید توجه داشت که مسئولیت‌ها وسیع و سنگین است، مخصوصا در قوه قضائیه.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد تصریح کرد: همه ما زیر چتر جمهوری اسلامی هستیم و رهبری نظام که ان‌شاءالله به دست امام عصر(عج) برسد، فقیه‌ جامع‌الشرایطی است که همه همراه او هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه تمام مسئولانی که در زیر چتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کار می‌کنند فداکار و دلسوز نظام هستند، گفت: آنان در تمامی ابعاد با زحمت کار می‌کنند البته نمی‌گویم انتقادی نیست اما اگر انتقادی هم وجود دارد بایستی در جلسات خصوصی مطرح شود و آن را به جامعه نکشانند.

وی با تاکید بر اینکه طرح مشکلات و انتقادات نباید در سطح جامعه مطرح شود، گفت: این امر باعث می‌شود تا برخی مسئولان راه را غلط بروند و این موضوع بی شک خوشحالی دشمنان را در پی دارد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد تصریح کرد: با وجود سایه رهبری عادل، آگاه و فقیه گزندی به این نظام نخواهد رسید و به تبع مشکلات رفع می‌شود، در عین حال باید متن جامعه و نظام جمهوری اسلامی و کیان کشور را حفظ کنیم. وظیفه ما حفظ کشور، نظام، ارکان نظام، قوای سه‌گانه و اهمیت دادن به آن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات