مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک با تاکید بر اینکه در تمامی این سال‌ها جبهه استکبار به رهبری آمریکا و اسرائیل در مقابل اراده ملت ایران شکست خورده اند، گفت: ایستادگی تاریخ‌ساز ملت ایران در برابر جبهه سلطه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۸۹۲۸۸
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳

حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک در جمع سربازان و پایوران این یگان با تشکر از عموم مردم جهت حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن گفت: هر جا نفس گرم مردم شجاع و قدرتمند ایران اسلامی تحت رهبری ولی فقیه زمان همراه بوده است، ملت ایران با پیروزی و سرافرازی در صحنه‌ها حاضر شده‌اند.

وی ولایت فقیه، مردم و ایمان، سه نکته اساسی و رمز پیروزی ملت ایران در طول عمر انقلاب دانست و افزود: جایگاه انقلاب اسلامی بسیار مهم است که به همین منظور جبهه استکبار، با شیوه‌های مختلف فتنه‌گری می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: علیرغم تحمیل فتنه‌های مختلف توسط دشمنان در طول 39 سال، ملت ایران و انقلاب اسلامی ایران پیروز بوده است.

حجت‌الاسلام عبدی با تاکید بر اینکه در تمامی این سال‌ها جبهه استکبار به رهبری آمریکا و اسرائیل در مقابل اراده ملت ایران شکست خورده اند، گفت: استکبار جهانی به شدت از قدرت ایران، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه عصبانی بوده و تلاش دارند تا با سیاه نمایی، ایجاد اختلاف به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

وی افزود: امروز، جمهوری اسلامی ایران در اوج عظمت و قدرت دست استکبار را در همه زمینه‌ها از ایران اسلامی قطع کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک با اشاره به حضور تعیین کننده مردم خاطرنشان کرد: 22 بهمن امسال نیز بحمدالله با شکست استکبار و یاوه گویی‌های دشمنان همراه شد که امیدواریم مردم ایران اسلامی روز به روز بالنده تر باشند و دنیا بداند ملت ایران با روحیه جهادی ولایی و انقلابی در صحنه هستند و هر نوع فتنه‌ای را نقش بر آب خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات