پرویز فتاح در سفر به چهارمحال و بختیاری خبر داد:

دو برابر شدن سهم استان از اعتبارات صندوق کمیته امداد

رئیس کمیته امداد کشور گفت: امسال سهم چهارمحال و بختیاری هم از بودجه دولتی و هم از اعتبارات صندوق کمیته امداد امام خمینی (ره) دو برابر شده است.
کد خبر: ۸۹۸۹۲۹۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سید پرویز فتاح ظهر امروز در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مسائل مربوط به افراد تحت پوشش کمیته امداد در استان طبق برنامه انجام می‌شود، اظهار داشت: کمک‌های مردم و خیران در استان بار بزرگی از دوش نظام برداشت و بیشتر از برنامه‌ریزی ما بوده است.

وی افزود: کمیته امداد با دولت هماهنگ عمل می‌کند، امسال افزایش مستمری‌ها 100 درصد عملی شد ضمن اینکه از ماه گذشته این مبلغ را برای پرداخت به خود ما دادند.

رئیس کمیته امداد با اشاره به ظرفیت‌های خوب و وجود وحدت رویه در استان، تاکید کرد: شعار دولت دوازدهم برطرف کردن فقر مطلق است و لازمه این کار شناختن ریشه‌های آن است.

با بیان اینکه کمیته امداد کاملا با سیاست‌های دولت هماهنگ عمل می‌کند، اظهار کرد: پرداخت یارانه یک میلیون و 600 هزار خانوار در کشور به کمیته امداد واگذار شده است.

وی افزود: مردم چهارمحال و بختیاری 32 میلیارد تومان به مجموعه کمیته امداد کمک نقدی کرده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) یادآور شد: چند بحث عمده در خصوص مددجویان کمیته امداد وجود دارد که اگر حل شوند مابقی مشکلات با کمک مردم رفع می‌شوند.

فتاح با اشاره به اینکه اشتغال اولویت اول مددجویان است چراکه کار کردن عزتمندی بیشتری را برای هر فردی فراهم می‌کند، افزود: امسال سهم چهارمحال و بختیاری هم از بودجه دولتی و هم از اعتبارات صندوق کمیته امداد امام خمینی (ره) دو برابر شده است.

 

ارسال نظرات