خبرهای داغ:
گروه جهادی دانشجویان دانشگاه صنعتی جندی شاپور شهرستان دزفول به شهرک حمزه از توابع این شهرستان اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۸۹۳۰۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری دزفول گروه جهادی دانشجویان دانشگاه صنعتی جندی شاپور شهرستان دزفول به شهرک حمزه از توابع این شهرستان اعزام شدند.

مسئول گروه جهادی شهید سید مجتبی ابوالقاسمی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در این باره به خبرنگار ما گفت: گروه جهادی مزین به نام دومین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول متشکل از خواهران و برادران است که برای سومین بار در شهرک حمزه اقدام به خدمت رسانی می کند.

رضا شیر مهد بیان داشت: فعالیت های صورت گرفته حول سه محور عمرانی، فرهنگی و آموزش بوده و در سه مقطع زمانی در ماه های آبان، آذر و بهمن ماه به منظور تداوم فعالیت های جهادی دانشجویی و ارتباط مستمر با اقشار محروم می باشد.

وی تصریح کرد: طی مرحله نخست در بخش عمرانی یک حمام و سرویس بهداشتی برای دو خانوار معلول ذهنی ساخته شد. در بخش فرهنگی نیز کلاس هایی از جمله احکام، اخلاق، آموزش روانخوانی و تجوید قرآن با حضور پرشور نونهالان، نوجوانان وجوانان برگزار گردید.

مسئول گروه جهادی شهید ابوالقاسمی اضافه کرد: از دیگر فعالیت های بخش عمرانی در فاز دوم اردو، یک حمام و آشپزخانه برای خانواده مستضعف توسط گروه جهادگران ساخته شد.

شیر مهد اذعان داشت: در مرحله دوم آیت الله فرحانی عضو مجلس خبرگان رهبری برای تسریع در حل مشکلات مردم دیداری چهره به چهره با آنها داشت.

وی ابراز داشت: همچنین به منظور تکمیل طرح های فرهنگی و هنری ویژه برای خواهران اردوی یک روزه ای در منطقه برگزار شده است.

مسئول گروه جهادی شهید ابوالقاسمی گفت: با توجه به حضور خواهران در فاز سوم و نهایی علاوه بر پروژه های عمرانی برادران اقدام به برگزاری برنامه ها و کلاس های فرهنگی، هنری، حفظ قرآن، نقاشی، داستان نویسی و خوش نویسی با برخی از دانش آموزان که روزهای آینده در مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی منطقه شرکت می کنند اقدام کردند.

شیرمهد همچنین برگزاری انواع مسابقات مختلف همراه با جوایز نفیس را از دیگر برنامه های خواهران در این اردو برشمرد.

این دانشجو با بیان اینکه امام جمعه شهرستان دزفول نیز جهت شنیدن مسائل و مشکلات مردم حضور داشت تشریح کرد: در فاز سوم پروژه ها با حضور برادران جهت ساخت و سازهایی از قبیل ترمیم سرویس بهداشتی، حمام، رنگ آمیزی درب حیاط تعدادی منزل در شهر حمزه صورت گرفت تا جهادگران در حد توان محرومیت ها را بزدایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، بنا بر این شد گروه جهادی متمرکز بر شهر حمزه بشود و به صورت مداوم در طول ترم تحصیلی اقدام به برگزاری خدمت رسانی کند تا دانشجوها علاوه بر فضای تحصیلی دانشگاه در کنار مردم محروم نیز قرار بگیرند و از نزدیک زندگی محرومین را لمس کرده و همیشه در مراحل آینده زندگی به یاد این مردم باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها