پیام قدردانی «دکتر حسینی شاهرودی» از حضور تماشایی مردم فهیم شهرستان‌های شاهرود و میامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن: هرگاه اراده‌ی خداوندی پای به میان گذارد، هر آنچه غیر الهی است رنگ می‌بازد.
کد خبر: ۸۹۸۹۳۱۶
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر حسینی شاهرودی از حضور تماشایی مردم فهیم شهرستان‌های شاهرود و میامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد:
متن این پیام بدین شرح است:
اهریمن باطل به فرشتۀ حق و حقیقت جای می‌پردازد و ملک عدالت و انصاف جایگزین دیو ستم می‌گردد.
این حضور باشکوه که نشانگر تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های امام و شهیدان بود، به جهانیان اعلام کرد که ملت غیور ایران تاآخرین‌نفس پای دفاع از ارزش‌های اسلامی خود در سایه‌ی ولایت خواهند ایستاد و با هوشیاری و بصیرت، هرگونه توطئه علیه نظام و انقلاب را شناسایی و دفع خواهند کرد.
امسال نیز مردم ولایی شاهرود و میامی همانند گذشته، با تأسی از رهنمود‌های حکیمانه‌ی رهبر معظم انقلاب در روز ۲۲ بهمن، نشان دادند که به اغتشاشات اخیر که به تحریک دشمنان ایجاد شد، توجهی نداشته و علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی، همچنان پای آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.
با گرامی داشت یاد و خاطره‌ی امام راحل عظیم‌الشأن و شهیدان گلگون‌کفن انقلاب اسلامی لازم می‌دانم بار دیگر مراتب قدردانی خود را از حضور پرشور و شعور شما، مردم فهیم و همیشه درصحنه‌ی شهرستان‌های شاهرود و میامی در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، اعلام نمایم؛ همچنین لازم می‌دانم از عظم و اراده‌ی مردم غیور ۱۲ روستای بخش کالپوش شهرستان میامی که با وفاق و همدلی، برای نخستین بار راهپیمایی محوری بخش کالپوش را برگزار کردند و ضمن اعلام وفاداری به مقام عظمای ولایت، بار دیگر وحدت و یکپارچگی خود را به اثبات رسانیدند، تشکر ویژه‌ای نمایم.
در پایان از حضور مردم بصیر شهرستان‌های شاهرود و میامی و همۀ دست‌اندرکاران برگزاری و خلق این حماسۀ باشکوه تشکر نموده و از خداوند بزرگ موفقیت و بهروزی آرزومندم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها