خبرهای داغ:
پیام تبریک مشترک معاون استاندار و فرماندار شاهرود، امام‌جمعه و نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی به مناسبت برقراری پروازهای شاهرود به مشهد مقدس.
کد خبر: ۸۹۸۹۳۲۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معاون استاندار و فرماندار شاهرود، امام‌جمعه و نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی به مناسبت برقراری پرواز‌های شاهرود به مشهد مقدس پیام مشترکی صادر کردند.
متن پیام بدین شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا علی بن موسی‌الرضا، یا شمس الشموس، یا امام رئوف
به پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سلام و درود بر ارواح مطهر شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی
به دنبال مطالبات دیرینه و به‌حق مردم غیور و همیشه درصحنه شاهرود و میامی، به میمنت ایام‌الله دهه مبارک فجر، در آستانه چهل‌سالگی نظام اسلامی، پرواز‌های ATR هواپیمایی ایران ایر از مبدأ تهران به شاهرود و از شاهرود به مشهد مقدس و بالعکس برای اولین_بار در استان سمنان از فرودگاه شاهرود برقرار شد.
این‌جانبان با تبریک برقراری این امکان ارزشمند به مردم فهیم شهرستان‌های شاهرود و میامی و زائرین آقا علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام، برای دست‌اندرکاران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه مدیریت، کارکنان پرتلاش و کارگروه مردمی حمایت از فرودگاه شاهرود آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون داریم.
همان‌گونه که فرودگاه شاهرود باهمت و تلاش شما مردم ساخته‌شده و تاکنون فعال بوده است، امیدواریم با استقبال خوب شما در استمرار و برقراری پرواز‌های مسافربری و تجاری فرودگاه مؤثر بوده و ان شاء الله با تسریع در اعلام مجوز مرز هوایی شاهرود از سوی هیئت محترم دولت، ضمن بهبود رفاه اجتماعی، شاهد پویایی و رونق اقتصادی در استان و شهرستان باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها