فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد  گفت:30 بهمن‌ماه میزبان سه شهید گمنام هستیم و مراسم شبی با شهدا در جنوب، مرکز و شمال شهر خرم‌آباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۹۳۴۲
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ ماشاالله بازگیر امروز در نشست برگزاری مراسم تشییع و خاک‌سپاری سه شهید گمنام در لرستان اظهار داشت: هفته آینده 30 بهمن‌ماه میزبان سه شهید گمنام هستیم و مراسم شبی با شهدا در جنوب، مرکز و شمال شهر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

 

وی افزود: مراسم شبی با شهدا در مسجد شهید آیت‌الله مدنی، مسجد صاحب‌الزمان در چهارراه طیب و مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) دره گرم برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد عنوان کرد: شهدا امامزادگان ما هستند، کسانی  که جان خود را فدا کردند تا امروز جمهوری اسلامی در مقابل کفار بایستد؛ باید شهدا را شفیع خود قرار دهیم و فرهنگ شبی با شهدا را تعریف کنیم تا این مراسم باشکوه برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: با توجه به تاکتیک‌هایی که دشمن در بحث ماهواره و فضا مجازی دارد و به‌صورت منفی علیه ارزش‌های ما عمل می‌کند نیاز است در برابر این دشمنان با دست‌پر حرکت کنیم.

 

بازگیر تصریح کرد: باید از وظیفه انقلابی خود استفاده کرده و مردم را برای مراسم شبی با شهدا دعوت کنیم همچنین در روز یکم اسفندماه شهدا در سه منطقه به خاک سپرده می‌شود.

 

وی گفت: یک شهید در تیپ 57 حضرت ابوالفضل(ع)، یک شهید در تیپ 84 شهرستان دوره چگنی و یک شهید در مرکز تربیت‌معلم علامه طباطبایی به خاک سپرده می‌شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات