رئیس اندیشكده یقین به سخنان رئیس جمهور در 22 بهمن و طرح رفراندم اشاره کرد و گفت: باید به این سوالات پاسخ دهند که آیا شغلی ایجاد كرده اید؟ صنعت هسته ای را كه تماما به خارجی ها دادید و آیا تكلیف اجرای سند 2030 در كشور را روشن كرده اید كه در همین شهر اراك كه این سند به عنوان پایلوت در حال اجراست و چه جوابی دارید و چرا در كشور برخی مسئولان شهوت امضای این چنین سندها را دارند؟
کد خبر: ۸۹۸۹۳۴۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مركزی؛ دكتر حسن عباسی عصر روز چهارشنبه در همایش «خانواده مهدوی» كه به همت قرارگاه خاتم‌الانبیاء استان مرکزی در كانون بسیج اراك برگزار شد، با تأکید بر اینکه بهترین خانواده‌ای كه می‌شناسیم خانواده‌ای است كه با محوریت حضرت زهرا (س) است  كه ثمره آن وجود نازنین حسنین و حضرت زینب (س) شده است.

رئیس اندیشكده یقین با طرح این موضوع كه در زبان فارسی کلمه‌ای كه به آن «دل» میگوییم در قرآن كریم از این كلمه چهار واژه و لایه‌های مهم حیاتی بیان شده است كه لایه اول «صدر»، محل خوشی و ناخوشی انسان است و گیاهان حیوانات و انسانها نیز این لایه را دارند.

عباسی ادامه داد: لایه دوم كه « شقاف» هست كه خیلی از انسانها در همین لایه می مانند و نمی توانند عبور كنند؛ تولی و تبری در این لایه نیز صورت میگیرد و هم انسان و هم حیوان این لایه را دارند.

وی افزود: لایه سوم «قلب» است كه به نوعی محل انقلاب درون انسان بوده و می تواند هم محل فكر اندیشه مثبت باشد و هم طبق آیات قرآن كریم می تواند محل نفس مریض و آلوده باشد كه عمده انسانها نمی توانند به این لایه وارد بشوند.

رئیس اندیشكده یقین با اشاره به لایه چهارم تصریح کرد: لایه چهارم كه مهمترین و اساسی ترین لایه محسوب می شود «انسانیت» است و زمانی كه ما عبد و تسلیم خداوند هستیم كه سه لایه قبلی را طی كرده باشیم و در این لایه، وحی به انسان می رسد و نفس مطمئنه به وجود می آید.

عباسی افزود: حضرت زهرا(س) تمام این مراحل را طی كرده بودند؛ اكنون دختران جامعه ما با خطری مواجه هستند كه «قلب»، اصلی این حركت كور می شود و وقتی این اتفاق روی می دهد نمی تواند انسان طراز اول بپروراند.

وی با برشمردن سه ویژگی نطفه پاك پدر، شیر پاك مادر و لقمه حلال پدر و مادر كه باعث می شود فرزندی از این سه ویژگی حاصل شود، گفت: در این تهاجم فرهنگی كه امروز با آن مواجه هستیم همین جوانی که والدین 20 سال زحمتش را کشیدند برای دفاع از راه حق به جبهه مقاومت می پیوندد و در این مسیر از جان خود هم می گذرد.

عباسی ادامه داد: اکثر پدران و مادران شهدا سواد خواندن نداشتند، اما معرفت آنان باعث شد كه جوانان مهدوی را تربیت كنند و به لایه چهارم برسانند و در این اوصاف اینها برنده اصلی هستند و این وعده خداوند در آیه 111 سوره توبه است كه وعده داده من نفس مومن را خوب خریداری می كنم.

این فعال و تحلیلگرمسائل سیاسی به اشاره به جریان اخیر «دختر خیابان انقلاب» گفت: حالا باید از افرادی كه در داخل و خارج از این موضوع حمایت كردند، پرسید که حد و مرز این اقدامات تا كجاست؟

وی افزود: البته سابقه 70 سالگی غرب در انقلاب جنسی كه بعد از جنگ جهانی دوم بوجود آمد وغربی‌ها كاری كردند كه تنوع طلبی در مردها و زن‌ها آنقدر رواج گرفت كه الان شاهد تولد فرزندان نامشروع بسیار زیادی در آمریكا و اروپا هستیم و وقتی ما می خواهیم این را برای مردم افشا كنیم تفكرات لیبرال داخلی به مخالفت با ما می پردازند.

عباسی تصریح کرد: سازمان ملل اردیبهشت ماه هر سال به 7 مركز استراتژیك ماموریت می دهد كه نقشه خانواده جهان را تهیه كنند که در این راستا اخیرا هم گروهی تحت عنوان كمیته صیانت از خانواده به تهران آمدند و این افراد همان‌هایی هستند كه، آن راهپیمایی عظیم در فرانسه را به راه انداختند و مطمئن باشید در 10 سال آینده 70 درصد كشورهای دنیا قانون همجنس بازی را تصویب می كنند.

رئیس اندیشكده یقین تاکید کرد: در نقشه خانواده جهان، سازمان ملل می گوید كه در یك دوره 20ساله آمارفرزندان نامشروع باید آنقدر افزایش یابد كه بتوانند در مقابل امام زمان(عج) و افراد پیرو حق بایستند و شقاوت به خرج دهند که البته این یكی از نشانه‌های ظهور است.

وی به اهداف اجرای سند 2030 را در راستای نقشه خانواده جهان عنوان کرد و گفت: در همین سند 2030 كه بی سرو صدا در ایران حركت خود را آغاز كرده بود، كه با ورود رهبری خنثی شد، با این كار می خواهند به ایران فشار وارد كنند كه اگر اینگونه سندها را قبول نكنید تحریم های شدیدتری علیه كشورتان وارد می شود.

عباسی افزود : در دوره هیچكدام از ائمه (ع) حكومت دینی شكل نگرفته بود كه بتواند 39 سال دوام بیاورد و علت آن وجود مردمان حلالزاده هستند كه این ویژگی در راهپیمایی 22 بهمن امسال دیده شد، قریب به 70 درصد مردم در نقاط مختلف كشور به حمایت از انقلاب خود بیرون آمدند و كشورهای غربی حسرت داشتن چنین مردمانی را دارند.

رئیس اندیشكده یقین به سخنان رئیس جمهور در 22 بهمن و طرح رفراندم اشاره کرد و گفت: باید به این سوالات پاسخ دهند که آیا شغلی ایجاد كرده اید؟ صنعت هسته ای را كه تماما به خارجی ها دادید و آیا تكلیف اجرای سند 2030 در كشور را روشن كرده اید كه در همین شهر اراك كه این سند به عنوان پایلوت در حال اجراست و چه جوابی دارید و چرا در كشور برخی مسئولان شهوت امضای این چنین سندها را دارند؟

انتهای پیام/

ارسال نظرات