فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

کار فرهنگی گروه سرود عاشقان ولایت ناحیه روح الله یزد گام مؤثری در جهت مقابله با جنگ نرم است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر ومسئولین ناحیه روح الله یزد با اعضای گروه سرود عاشقان ولایت دیدار صمیمانه‌ای داشتند.
کد خبر: ۸۹۸۹۳۵۱
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت: پس از شکست و ناکامی استکبار در زمینه‌ی مسائل نظامی، تهاجم فرهنگی دشمن با سرعت فراوان توسعه یافته و با استفاده از متنوع‌ترین و جدید‌ترین ابزار در زمینه‌های مختلف مورد استفاده‌ی آنان قرار گرفت. از این رو برنامه‌های بسیج نیز با گرأیش کاملاً محسوس، به این سمت سوق داده شد و تلاش شد تا از تمام امکانات و توانائی‌های این مجموعه‌ی عظیم برأی مقابله با این تهاجم گسترده نهایت استفاده به عمل آید.
وی افزود:گروه سرود عاشقان ولایت به عنوان یک مجموعه فرهنگی است که جمعی از جوانان و نوجوانان را گرد هم آورده و تلاش می‌نماید تا ارزش‌های اسلامی انقلابی را در قالب هنر سرود به جامعه ایران و حتی دنیا منتقل کند و این اقدام گام مؤثری در جهت مقابله با جنگ نرم دشمن است. کارشان بسیار جالب و رضایبخش است و این گروه با دستان خالی این کار فرهنگی را شروع کرده اند و از سطح محلی به سطح جهانی رسیده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار