نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در جشن بزرگ قرآنی "صدای سخن عشق" در شاهرود گفت: امروز عده‌ای می‌کوشند تا اسلام را در جهان بَد جلوه دهند و در فضای مجازی شاهد تبلیغات منفی دشمن در حوزه قرآن و اسلام هستیم.
کد خبر: ۸۹۸۹۳۶۱
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید عبدالهادی حسینی شاهرودی در جشن بزرگ قرآنی "صدای سخن عشق" که در تالار شقایق‌های دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور علاقمندان و خادمان قرآنی شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه عمل به قرآن جامعه را از انواع حوادث روزگار مصون نگه می‌دارد، اظهار کرد: قرآن شفای دل‌ها و خداوند بهترین روزی دهنده انسان‌ها محسوب می‌شود، اما مواجه شدن مسلمانان سراسر دنیا با مشکلات متعدد نشان می‌دهدکه در جامعه اسلامی به دستورات قرآن عمل نمی‌شود.
وی افزود: امروز عده‌ای می‌کوشند تا اسلام را در جهان بَد جلوه دهند و در فضای مجازی شاهد تبلیغات منفی دشمن در حوزه قرآن و اسلام هستیم لذا این مهم می‌طلبد تا با توسل به ائمه در زیر چتر دین مسیر درست را انتخاب کنیم.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: خداوند بهترین آرامش برای دل‌ها است و دور شدن از خدا باعث فاصله گرفتن انسان از انسانیت می‌شود لذا باید به نحوی زندگی کنیم تا از مدار رحمت و برکت خداوند خارج نشویم و بتوانیم به معنویت دست پیدا کنیم.
حسینی شاهرودی تصریح کرد: برای اعتلای فرهنگ ناب قرآنی باید نسبت به مهدویت، فرهنگ اسلامی و معارف قرآن اهتمام داشته باشیم امروز فرهنگ ناب قرآنی رو به فراموشی است لذا باید این مضامین غنی در جامعه ترویج داده شود.
وی عنوان کرد: قرآن بهترین تعلیم‌دهنده است و به ما راه رستگاری و سعادت را می‌آموزد بنابر این مسلمانان باید برای حفظ قرآن و اسلام دست به کارشده و با عمل به قرآن به درجات معنوی که خداوند به آن وعده می‌دهد، دست پیدا کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها