امروز ده مورد جهیزیه عروس توسط سپاه بانه در بین نوعروسان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۸۹۸۹۳۷۲
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  تعداد ده مورد جهیزیه عروس توسط سپاه بانه در بین نوعروسان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان با حضور جمعی از مسئولین توزیع شد.

سرهنگ احمد فرجی؛ جانشین سپاه بانه درآیین توزیع این جهیزیه‌ها اظهار داشت: جهیزیه‌های مذکور توسط سپاه بیت المقدس استان کردستان به شهرستان بانه اختصاص یافته است.

وی افزود: این جهیزیه‌ها بمناسبت دهه مبارک فجر و جشن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط فرمانده سپاه استان کردستان تهیه شده بود که برای کل استان کردستان تعداد ۱۵۷ مورد جهیزیه خریداری شده بود که ده مورد آن به شهرستان بانه اختصاص یافت.


جانشین سپاه بانه تصریح کرد: هر سری جهیزیه شامل ۵ قلم لوازم ضروری منزل از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، دو تخته فرش و ماشین لباسشویی است.

وی ارزش ریالی هر کدام از جهیزیه‌ها را ۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در مجموع امروز تعداد ده مورد جهیزیه به ارزش ۵۰۰ هزار ریال در بین خانواده‌های نیازمند به زوجین نیازمند که توسط کمیته امداد بانه معرفی شده بودند توزیع شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین اسدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بانه نیز همه این خدمات را مرهون خون شهیدان و اخلاص آنان دانست و گفت: امروز سپاه اقدامات قابل توجهی در عرصه‌های مختلف از جمله محرومیت زدایی و مردم یاری در مناطق محروم و مرزی شهرستان بانه دارد.

وی احداث ده‌ها مورد مدرسه، خانه عالم، راه روستایی، مرکز بهداشت، خانه محروم، کمک به مرمت و بزسازی مدارس روستایی را از جمله این اقدامت توسط سپاه برشمرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه بانه از ایجاد فضای یاس و نا امیدی یکطرفه در جامعه انتقاد کرد و گفت: سپاه به منظور توسعه کشور، کمک به محرومین و زدودن غبار فقر از چهره جامعه این اقدامات را انجام داده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات